vilken var den senaste filmen du såg?
jag ser på Butterfly Effect...![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
passaro:
Sämst filmsmak du verkar ha ^^
skrev aldrig att dom var bra? 😛
enhimmelskdrog:
skrev aldrig att dom var bra? 😛
Nä, men du väljer ju att se en viss typ av filmer om man skall gå efter filmerna du postar här. ;P
passaro:
Nä, men du väljer ju att se en viss typ av filmer om man skall gå efter filmerna du postar här. ;P
jaaaaaaaa jag tar ju bara några jag hittar oftast
sex and the city gillar jag dock, även om serien är 100 ggr bättre än filmerna ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Robin Hood.
I love you Phillip Morris. Den var ej bra.
ladysmurf:
I love you Phillip Morris. Den var ej bra.
Oj, jag tyckte den var fin. Vad tyckte du inte om med den?
Supply and Demand:
Vad tyckte du inte om med den?
Tyckte den var lite långtråkig, handlingen var helt ok men blev mest bara uttråkad när jag kollade på den. Den var inte lika rolig som dom andra Jim Carrey filmerna tyckte jag.
ladysmurf:
Tyckte den var lite långtråkig, handlingen var helt ok men blev mest bara uttråkad när jag kollade på den. Den var inte lika rolig som dom andra Jim Carrey filmerna tyckte jag.
Nä, den var väl seriösare än de filmer han brukar göra. Är dock inte glad i hans filmer oftast, inte pet detective iaf. Blir mest irriterad av de filmerna ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Supply and Demand:
Är dock inte glad i hans filmer oftast, inte pet detective iaf. Blir mest irriterad av de filmerna
Haha jag med lite. Han är så dum och konstig att man till slut blir galen på filmen.
rocafellan:
Såg The Town för ett par dagar sedan, en riktig rackabajsare!
Oh, såg den förra helgen och tyckte att den var riktigt bra 😀
sidecut:
Oh, såg den förra helgen och tyckte att den var riktigt bra 😀
Visst var den, kommer dock för få sådana filmer..
Trrooor att det var harry potter
Easy A.
Tycker den var jättebra ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Slumpartad:
Easy A.
Oh, den såg jag också för ett tag sen. Tyckte den var annorlunda jämfört med andra high school-filmer. Sjukt kul.