vilken var den senaste filmen du såg?
jag ser på Butterfly Effect...![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Hostage
Med självsäkerhet blandar regissören Florent Siris in både känslor och tårar bland alla skarpladdade vapen, explosioner och svettiga machotyper. Filmen är en riktig hjärtdunkare, och trots några farligt nära klyschiga scener möter vi här en mänskligare actionhjälte än vad vi är vana vid. Intrigen blir en aning mer invecklad än nödvändigt, och diverse sidospår tar bort fokus från huvudhandlingen samt visst tempo från filmen. Slutspurten blir aningen förvirrande även för en van filmtittare som jag, och trots att jag misstänker att de flesta frågor besvarades i slutet blev jag inte mycket klokare.
3/5
Öhm...låt mig tänka...JOJOJOJAAAAH! SMALA SUSSIE! HEMMA HOS MARIO MED LAMPAN! ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Fight Club - igen.
10/10
Liftarens Guide Till Galaxen tror jag... Men är inte säker.
Såg den mitt i natten när jag var astrött, så jag somnade mitt i den. ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Stalingrad
American Beauty
En fantastiskt bra dramakomedi. Jag var totalt uppslukad av den från första till sista bildrutan. Manuset är riktigt bra och Oscarstatyetten var självklar på den punkten. Kevin Spacey är enastående i sin roll som den döde familjefadern som berättar om sina sista dagar i livet. Även Spacey's Oscar var given.
5/5
Diary Of The Dead så jävla go 😉
American Dreamz. Den var inte bra. ![]()
Eastern Promises. Ganska bra, störande slut.
Godzilla
2/5 😀
Halva matrix revolution.
Stardust
(kollade med den ökände Marielle Hagblad
)
Hide and Seek
Inte så bra som jag hade förväntat mig..![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
The Incredible Hulk
Bonnie & Clyde