Aviseringar
Rensa alla

Senaste filmen du såg

older comments

Ämnesstartare

Nobels Testamente

SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Meeh, den såg ju jag och Nubben med! Haha, och den där Crazy Stupid Love. Och vad som hände sen är mörklagt.. [blush]

Jaha såg ni den med. Crazy visste jag men inte denna. Denna var dock inte lika bra.

Min tanke: "Vad hände inte? [rolleyes]"

Urfbert:

Karaktärslöst liksom. Då kan man ju lika gärna sitta på kontor. Eller jobba på bank.

Ja lite så ja

SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
Fann den högst medelmåttig till att börja med, men nu är ju jag klistrad för fjärde gången :----$

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fire with fire

En Bruce Willis-rulle

SvaraCitera
Ämnesstartare

Se inte den, den sög balle

SvaraCitera
Ämnesstartare

Urfbert:

Låter som en film man borde se. Alltså inte för att de sparkar på honom, utan för att den verkar intressant.

Gör det!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock of Ages:

Lite fjompig film med en Tom Cruise som antagligen spelar sig så mycket själv som det går. Haha

SvaraCitera
Ämnesstartare

Transit

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Gör det!

Det var en smått seg film men dock intressant. Om du ska se den, var pigg. Du missar inget speciellt om du inte ser den.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Call Girl:
En bra välspelad svensk film som handlar Geijeraffären. Pernilla August spelar riktigt bra, det är de fler som gör men hon var nästan läskigt bra. Man förstår vad jag menar när man ser filmen.

Men som dazed hade skrivit: En intressant filmjävel om mygelpolitiker.

SvaraCitera
Ämnesstartare

The cabin in the woods

Riktigt bra faktiskt, intressant speciell film! Sevärd!

SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Se inte den, den sög balle

Haha höll på att ladda ner den igår men ändrade mig, hur kul kan en film om en brandman som ska hålla på med någon juridiskt eller vad det var vara.. [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Haha höll på att ladda ner den igår men ändrade mig, hur kul kan en film om en brandman som ska hålla på med någon juridiskt eller vad det var vara.. [blush]

Alltså inte en Bruce i en biroll kan rädda filmen. Och dialogerna och allt sög. Jag såg inte klart den.

SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Alltså inte en Bruce i en biroll kan rädda filmen. Och dialogerna och allt sög. Jag såg inte klart den.

[bigsmile]

Har laddat ner Moonrise kingdom och Seeking a friend for the end of the world, båda verkar jävligt bra, sett någon av dem?

SvaraCitera

Twilight (Y)[y]

SvaraCitera
older comments