Aviseringar
Rensa alla

Sanningsleken!

Att jag förhoppningsvis sysslar med nåt intressant nästa år.

SvaraCitera

flygkärra:
oj. saknar nog massor. men inte saknar som i att jag längtar efter dem. Saknar kanske stunder/relationer snarare än personer hmhmmh. Men ah en del umare, andra kompisar, farfar oså typ. 

Vad ser du mest fram emot?

Att jag eventuellt sysslar med nåt intressant nästa år.

vem är bäst?

SvaraCitera

Plejadisk Panda:

vem är bäst?

Jag!

Hur gammal är du?

SvaraCitera

Blott arton somrar ung

Vilken är din favoritbok (alt. favoritfilm) och varför? Om du inte kan välja en favorit, ta bara en som du gillar väldigt mycket och berätta vad du gillar med den

SvaraCitera

Tror 'Shantaram' är min favorit bland skönlitteratur. Väldigt bra och informerad skildring av Indien samt oerhört spännande. Den är på drygt 1000 sidor o blev så insnöad att jag sträckläste på 3 dagar.

När tog du senast del av finkultur(typ teater, opera osv) och vad var det för nåt?

SvaraCitera

Tar inte del av finkultur. Närmaste jag kommit är halvdana teaterpjäser jag tvingats iväg på med skolan. 

Vilken var den senaste dokumentären du såg?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm det var på pedkou-lektion. Minns ej vad den hette men handlade om pedagogisk forskning och hur prestation samt stress påverkas av socioekonomisk bakgrund. 

Vilken är din favoritlåt just nu?

SvaraCitera
tasse

vad är det bästa med danmark?

SvaraCitera
Hando

Att när polarisarna smälter dränks de helt. Mycket glad

Vad är det sämsta med Brasilien?

SvaraCitera

Korruptionen och fattigdomen.

Vilken var den senaste boken du läste ur?

SvaraCitera

1984

Vad är ditt drömjobb och varför?

SvaraCitera

Politiker. Allt är på väg åt skogen och man borde väl försöka göra något åt det...

Vem är du?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mig själv 🙂 

När blev du av med oskulden? 

SvaraCitera

Inte hänt ännu

Hur är dina föräldrar?

SvaraCitera

En är en så snäll att den glömmer bort sig själv medens den andra glömmer bort människorna runt den. 

Vad brukar du tänka på innan du ska sova?

SvaraCitera