Aviseringar
Rensa alla

Sanningsleken!

Tror det var för ungefär lite mer än ett år sen/ca ett och ett halvt år sen, när jag läste ut en tjock och jobbig bok i samband med ett arbete i skolan + när jag läste ut en mindre och mycket mer lättläst bok i samband med samma arbete, kommer inte ihåg säkert vilken bok jag läste ut sist, båda böckerna var väldigt intressanta btw, men den tjocka var en aning jobbig, tjatig och omständig.

Har du någonsin onanerat?

SvaraCitera
Edde03

Ja! (många gånger!) 

Vad är din våtaste dröm? 

SvaraCitera

Drömde att jag badade en gång

Vilket land som du aldrig har varit i är du mest intresserad av?

SvaraCitera
Ämnesstartare

japan

vad tänker du på mest?

SvaraCitera

Musik, min partner och hur jag inte tycker om min kropp.

Vad är den mest sexuella historia/novell du någonsin läst?

SvaraCitera

Valfri sexnovell som jag har läst

Vilken egenskap hos dig själv är du mest stolt över?

SvaraCitera

En egenskap som jag tror att jag har och som jag egentligen själv anser att jag har men som jag ändå inte vet hundra procent säkert att jag har

Har du någonsin fått en massa stryk, blivit totalt nerslagen osv?

SvaraCitera

Nej inte alls. Inte vad jag vet om Rullar ögonen Minns att en gång när jag var fem år så slogs jag och en kompis (Pontus) på dagiset uppe på en klippa bakom förrådet, massor av dagisbarn stod och hejade på, minns att vi puttades och slogs men det blev nog inte så våldsamt, minns inte så mycket. Men vi var egentligen goda vänner, vi var de första som kom till dagiset på mornarna och vi brukade alltid gunga sådär klockan fyra-fem på morgonen utomhus uppe på en klippa och gungade tills soluppgången kom var morgon, älskade den tiden av livet. Hursomhelst, vet ej vad vi bråkade om. Men nej, det har jag inte blivit.

Har du någonsin fått ditt hår förstört? Liksom plattångat det så hårt eller färgat helknas eller klippt dig urskevt eller någonting sådant?

SvaraCitera
23an
 23an

Fick tuggummi i håret en gång och var tvungen att snagga det pga det annars nej.

Är Rag'n'Boneman den coolaste dansken ever (snubben som sjunger Human, Skin m.fl)?

SvaraCitera
23an
 23an

Med dansken menar jag engelsmannen såklart. haha.

SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske det

vad ångrar du?

SvaraCitera

Mina synder och den tid jag slösat bort.

När ställde du senast upp för en person som behövde din hjälp?

SvaraCitera

För 2 dagar sedan.

Vad är din högsta önskan?

SvaraCitera
Ämnesstartare

att vara lycklig

vem saknar du?

SvaraCitera
Ämnesstartare

oj. saknar nog massor. men inte saknar som i att jag längtar efter dem. Saknar kanske stunder/relationer snarare än personer hmhmmh. Men ah en del umare, andra kompisar, farfar oså typ. 

Vad ser du mest fram emot?

SvaraCitera