Spelade fotboll på gympan. Skulle göra frispark och träffade läraren mellan benen.
Jag var inte så atletisk då.
samma
köpte en lax på ica och kastade den mot en snubbe som försökte mobba mig
kändes lite överdrivet i efterhand, folk blev helt till sig
gillar du kallsupar?
haha wow gillar verkligen att du köpte en lax o kastade den på en :s!!!
svar: ohja känns som att man lever då
ha du nån gång sett nån äldre dam elr herre o ba tänkt shit den där va snygg när den va ung? o typ gått runt o funderat på hur den såg ut förr o typ skrattat o varit glad?
nope
brukar du resa dig på bussen och erbjuda din plats när den är fullsatt?
lite då och då
när skulle du vilja kunna teleportera dig?
när jag ska iväg på grejer
när sade någon att du var vacker/snygg senast?
aldri tror jag
ba söt *_*
skulle du kunna sno din bästa väns grej ifall du vet att du aldrig kmr få en sån grej sjlv?
nä
blir du ofta mer intresserad av det du inte kan få?
nä
vad tycker du om historieätarna?
har inte sett och är således utan åsikt, men det verkar vara en grej man ska gilla
har du ätit frukost idag?
nä borde nog men ja tror ja blev sjuk av mackorna ja åt sist för ja mådde asbra tills ja ätit dom ? kanske e typ råttbajs i dom? drfr vågar jag inte äta frukost längre 🙁
skulle du kunna börja snus elr röka för att få en viss person på fall? Nån du vet e den rätta i ditt liv o så. Pga den älskar rökare elr snusare. Rök blandat me god parfym elr snus me gott tuggummi e dens favorit!!
nej, om att röka eller snusa är det enda sättet att få hnm, är han inte den rätta.
Vad är det pinsammaste som har hänt dig?
vet int typ tagen inne på krogen när ja snodde en flaska :S bli utdragen inför allihopa xD
har du varit gift me fasiken elr önskat att fasiken ska fria te dig?
neje
är du skyldig någon pengar?
Nej det är jag inte. Jag bara säga att Fasiken har friat till mig också!..
Om du fick bara välja en sak att ta med sig till en öde ö vad skulle det då vara?