Aviseringar
Rensa alla

Sanningsleken!

Nej, jag jobbar då.

Vad händer idag då?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kallekollande, julklappsöppnande, julmiddag och Karl Bertils jul. Samt djurgosande, smsande och telefonerande.

samma feråga

SvaraCitera
Ämnesstartare

julmat spela data

feminazis eller pro gamergatarna

SvaraCitera
PMR
 PMR

...förhoppningsvis inte för mycket spenderad tid på UM Gråter Nejdå, ska iväg, om knappt en timme, till min mormor och träffa några släktingar. Kommer bli en dag fylld av hetsiga debatter och skvaller som vanligt. Blir en hel del ätande också, vilket jag är bäst på, att äta alltså. Om det blir någon Kalle Anka återstår att se och julklappar har jag ingen aning om det blir något av i år. 

Vilket högtid av de som firas i Sverige, ser du som onödigast och varför?

Edit: Meh, sägmig hann före Ledsen nästa får ta sägmigs fråga. Men helst båda frågorna tycker jag Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Manshat eller kvinnohat alltså? Tar då manshat pga den är ej baserat på att kvinnor sitter på ngn maktposition.

Midsommar. Ogillar midsommar.

samma

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Manshat eller kvinnohat alltså? Tar då manshat pga den är ej baserat på att kvinnor sitter på ngn maktposition.

Nej om manshat eller de som protesterar emot korruption bland spelrecensenter. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig:

Nej om manshat eller de som protesterar emot korruption bland spelrecensenter. 

Det startades när någons tjej var otrogen och gick sedan vidare till att sprida ytterligare kvinnohat och drev mot specifika speldesigner. Även om denna tjej hade legat med en speljournalist (som inte ens skrivit någon recension om henne övht) så var det en isolerad händelse och det kvinnohat (som visserligen redan fanns inom spelvärlden pga all sexism, infantilisering och objektifiering av kvinnor) som piskades upp är helt jävla absurt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

tackar inte nej till röda dagar så tänker nog behålla alla faktiskt

när ljög du senast och om vad?

SvaraCitera
Ämnesstartare

asså tråkmånsar kör då!!!

hm ja vad kan det ha varit då. vene riktigt, ljuger typ aldrig
åtminstone inte så jag tänker på det, kankse sagt att jag mår bra osv fast jag inte känt det egentligen typ?

vad var det senaste du sa tack för? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ha varit för julklappar, vet inte annars

vad var det bästa du fick i julklapp om du nu fick någon?

SvaraCitera

Stavmixern eller glasen eller möjligen boken Röde Orm men den har jag inte läst ännu så vet ej.  Egentligen var alla julklapparna bäst,

Bästa låten för nyårspartyt?

SvaraCitera
Ämnesstartare

så alla blir våta o gör något att skämmas över i ett helt år 😀 :D: D:D:DD:D

Om du typ helt plötsligt ba vaknade upp på typ 1600-talet mitt framför frankrikes kung elr nått  framför chockade åskådare o typ alla ba tittar på dej o du vet inte vad du ska göra men du typ tar fram din mobil o ba *ler* mot kungen men alla fortsätter o va helt tysta o kunden typ nästan ramlar bak i sin tron typ å DÅ TÄNKER DU "ok, ja spelar en låt"

vilken låt skulle du då spela??? (du har bara en låt på mobilen!!)

SvaraCitera

Fasiken:

så alla blir våta o gör något att skämmas över i ett helt år 😀 :D: D:D:DD:D

Om du typ helt plötsligt ba vaknade upp på typ 1600-talet mitt framför frankrikes kung elr nått  framför chockade åskådare o typ alla ba tittar på dej o du vet inte vad du ska göra men du typ tar fram din mobil o ba *ler* mot kungen men alla fortsätter o va helt tysta o kunden typ nästan ramlar bak i sin tron typ å DÅ TÄNKER DU "ok, ja spelar en låt"

vilken låt skulle du då spela??? (du har bara en låt på mobilen!!)

The way you make me feel - michael Jackson :')

Om du hade en chans att vara motsatta könet för en dag vad skulle du göra ?

SvaraCitera
Laila

MyLifeX4:

The way you make me feel - michael Jackson :')

Om du hade en chans att vara motsatta könet för en dag vad skulle du göra ?

Jag skulle blivit vän med dom tuffaste killarna i trakten (dom som inte tänker göra ngt med sitt liv och som oftast håller sig borta från tjejer om dom inte vill ha ngt från henne) för att lista ut hur dom tänker...

Bäretta om din olyckliga kärlek?  Vad hände? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm om du menar olycklig som i obesvarad skulle jag vilja säga, ingenting. Brukar respektera det bara. Har ångrat en gång att jag inte gjorde något mer av det dock. Det var när en rätt så underbar person uppfattades som rätt ointresserad men egentligen så var hon bara rätt oerfaren o lite osäker. Det var synd att det inte hände så mycket mer än att vi är väldigt bra vänner. För hon är rätt fantastisk.

Vad tycker du är charmigt?

SvaraCitera