Aviseringar
Rensa alla

Sanningsleken!

Ämnesstartare

ärlighet tror jag

vad dricker du nu?

SvaraCitera
Ämnesstartare

yoggi med samoa smak

Vem på um vet mest om dig?

SvaraCitera

Jag vet inte.

Vad gillar du mest på julbordet?

SvaraCitera

Köttbullar

Hur gammal var du när du förlorade oskulden?

SvaraCitera

GRAVAD LAX MED HOVMÄSTARSÅS OMFG

när fes du senast?

SvaraCitera

väldigt nyligen, ngn timme sen typ

vad vill du ha gjort innan 2014 går över till 2015?

SvaraCitera

ätit en påse dillchips

tycker du om dillchips? om inte: varför är du en risig människa?

SvaraCitera

u know the dill

gillar du när det ordvitsas?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror jag gillar att klaga på ordvitsar.....men jag gillar när dem är EXTREMT dåliga eller extremt bra..då duger dem! 

Skulle du vilja ha en underbar röst eller en underbar lukt?

SvaraCitera

Lukten har jag tydligen redan, ingen har klagat hittills. Så skulle vara rösten det, i så fall. 

Vanser du om kontantbetalning helt skulle försvinna  enbart kort gäller? Och siffrorna där på.

SvaraCitera

Fkpaw: Jag tror jag gillar att klaga på ordvitsar.....men jag gillar när dem är EXTREMT dåliga eller extremt bra..då duger dem!

cosplayade mattenörd igår hahaha det var verkligen helt sinussjukt

Armagedon: Vanser du om kontantbetalning helt skulle försvinna  enbart kort gäller? Och siffrorna där på.

förstår ej frågan

SvaraCitera
PMR
 PMR

Skulle bli problematiskt... Gillar ej tanken. Dessutom läskigt med pengar på kort, då det inte är något man kan "ta på". Skulle bli problematiskt gällande småsaker som exempelvis om lilla Lisa blir ombedd att ta sig till affären för att köpa mjölk och inte kan betala för mjölken utan vårdnadshavares kort. Jag har dock för mig att det har eller ska införas något slags kort för yngre åldrar som man kan fylla på med mindre summor. Det kan även bli problematiskt om någon bank skulle strula, vilket har hänt då och då. Har själv stått i kö i en mataffär när Swedbanks bankkort inte fungerat - kan intyga att det inte blir en trevlig stämning i butiken. Rodnar Om jag dessutom vill ge en tiggare pengar då? Hur fan bär man sig åt då? (Sådär, fick bli i väldigt stora drag. Man skulle skriva en uppsats om det om man la ner mer tankeverksamhet.) 

Vilken är årets bästa högtid?

SvaraCitera
mynona

finns bara jul och nyår, och jag får panikångest av nyår så jag säger jul, då kan man låtsas vara barn och släppa livet för en stund. 

vad tycker du om ljusrosa påskägg

SvaraCitera
Ämnesstartare

yey?

Göra ett val som gör dig själv olycklig men glädjer 2 andra eller som gör dig lycklig o dem olyckliga?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror på vilka, UMare menar du? nummer 2  då

Spruta in herion i stjärten engång eller omedelbart gå upp 200 kilo

SvaraCitera