Aviseringar
Rensa alla

Sanningsleken!

Ämnesstartare

Såhär många:
WIN_20141015_153627.JPG

Vilket är ditt favoritklädesplagg och varför?

SvaraCitera
mynona

min långa långärmade babyblå tröja. den klär mig bäst. 

kan man besvara panikattacker med tystnad som ett tecken på överseende

SvaraCitera
Ämnesstartare

det beror på, när du säger besvara så tänker jag att man möts av bedjande. Då är väl att försöka hjälpa på det sättet man känner att personen är bekväm och uppskattar. Skulle det vara att man låter någon vara lite så är det la okaj, men överlag...neeeeee.

Hur hade du spenderat en vanlig dag om du inte hade några förpliktelser?

SvaraCitera
frukt

Nörda mig i det som intresserar mig för tillfället. Just nu är det Linux och Alien.

durga:

(jag diggar mongoliet. det ser så regelbundet och välvilligt ut. allting som för tankarna till glada mjuka läppar, svärmare, skrumpna boklöv och hallonbåtar måste ha en bra form.)

Bra svar! Dess form komplementerar eller talar för dess placering dessutom.

Välj fråga:
Romantiserar du något land?
När och varför blev du senast uppriktigt förtvivlad?

SvaraCitera

Jag romantiserar Irland av någon anledning... ser det som Moses såg Israel typ... 

Vad är det värsta du sagt till någon?

SvaraCitera
Ämnesstartare

'jag tänker inte leva utan dig' är en rätt så taskig grej att lägga på någon. tror det är den.

samma fråga.

SvaraCitera
Ämnesstartare

vill tänka mig att det var typ ett välplacerat "amen vafan" men det är nog att försköna lite 🙁 kanske någon pubertal döds-grej till föräldrar då.

vilket är det hemskaste någon sagt dig

SvaraCitera
Ämnesstartare

tror allting som har involverat att personen ifråga skadar mig och därefter följer med ett uttalande i stilen "skärp dig/vad är ditt problem/det är inte normalt att grina som du gör" kvalificerar. det är dock mer en långsamt nedbrytande process än ett skarpt oläkligt hugg.

samma. kräver mer hemskheter.

SvaraCitera

Man har väl fått höra det mesta från folk, men vad som gör det hemskast är beroende på vem det kommer ifrån. Min pappa har stått mig närmast en period, och har från honom blivit kallad en del saker och fått höra många dumma ord.

Vi kör en motsatsfråga! Vad är bland det bästa någon sagt till dig? Ta det första du kommer på.

SvaraCitera
Ämnesstartare

att hen tyckte att jag skulle bli en jättebra mamma. eller nej att om hen skulle skaffa barn så ville den ha ngn som jag/eller mig som mamman till ungen. 
uh minns knappt. det var ca tio år sedan. men det var fint. den var/är en fin människa. eller vetifan om den fortfarande är det iof.

samma

SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte massa saker får så jävla mkt uppskattning från folk men har börjat grina två ggr när zymba skickat julkort med rim, komplimanger och massa klistermärken och sen nu när jag mådde jättedåligt fick jag ett brev där hon peppade mig och förklarade vilken bra vän jag var, har också fått höra att jag är modig och en bra vän, tror nästan att en bra vän är det bästa man kan vara, textvägg

samma

SvaraCitera
Ämnesstartare

OCH DET VAR ETT BRODERI MED OCKSÅ

SvaraCitera
Ämnesstartare

"tack för alla mysiga bilresor, skratt, lillstugskvällar, dans o fester. du är en så fin kille o jag tkr om dig så väldans mycket..."

samma den gjorde mig lycklig.

SvaraCitera
Bell
 Bell

"Jag vill inte ha någon annan som mamma till mina barn."
"Du är den mest empatiska människa jag vet."
"Du är så jävla sexig."

vad skulle du göra om du bytte kön för en dag?

SvaraCitera
mynona

Undersöka hur interaktionsdynamiken förändrades gentemot mig, både hos folk jag kände och hos främlingar. 

Samma

SvaraCitera