Jeans och t-shirt samt varm tröja när de är kallt.
Hur långt skulle du maximalt vara beredd att pendla för jobb?
57min från dörr till dörr
hur långt e längsta du pendlat t ett jobb alternativt skola för alla kidz
En timme och 15 minuter ungefär. Är så långt jag behöver åka till högskolan där jag pluggar!
Som tur är finns bra podcasts och trevliga böcker som kan hålla mig sysselsatt. 
Vill du ha barn i framtiden? Varför/varför inte?
Ja, pga älskar barn, det måste väl vara en del av meningen med livet att se sina gener i en liten kotte och underbart sen när en blir äldre och gammal att ha stor familj. 
Vilken är din favoritbokstav?
Pga. många anledningar - några av de människor jag älskat mest genom livet har på olika sätt börjat på M (kallade t ex min mormor aldrig för hennes namn utan mormor, och massor av fler personer). Också för att jag gillar att skriva den bokstaven, tycker det är sköj och den är fin.
Vart vill/ska du åka nästa gång du åker någonstans på semester?
Hade gärna åkt någonstans varmt och exotiskt. Med stränder, värme, och avkoppling. Ev. tillbaka till usa, fast till där C bor.
Men jag lär väl åka till Polen någon gång snart. Inte så spännande liksom.
Samma
Jag skulle vilja besöka S:t Petersburg. Jag skall åka till Stockholm nästa gång jag reser, och dit vill jag för all del, men inte pga av staden som sådan.
Hur och varför gjorde du senast någon besviken?
Idag, skulle skoja om en sak pch trampade för hårt och sårade. Ångrar mkt
samma
Kudhos:
trodde du bodde i området.😡
vart bor du då?!
hoppa moi
Det kan väl räknas som en resa även om man skulle bo i en grannstad eller såh! Ämvehå fascinerande mystisk. Blushsmiley
Hoppa mig!
Senast för någon timme sedan.. gör mina föräldrar besvikna vardag.
vad ditt lyckligaste minne?
tangentbord1:
Senast för någon timme sedan.. gör mina föräldrar besvikna vardag.vad ditt lyckligaste minne?
Studenten helt klart, Ett minne jag kommer bära med mig resten av livet, tack vare mitt måttliga intag av alkohol så var jag inte dyngrak som några andra var.
Samma fråga!
När jag köpte spelet star wars III och svimma
Stum eller utan ben?
Stum, säger ändå aldrig något.
Vad håller du på med egentligen?
Jag vet inte. 
Vad är en s.k dealbreaker för dig i en nära relation?