ingen aning men vet typ att jac sovit 18h ngn gång men vaknade nog till o somnade om då. annars kanske 12h?
Vad behöver du ta i tu med som du skjuter upp just nu?
åhhh jag glömde fråga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
egentligen inte så mkt, typ läsa lite mer skolgrejor hade ju varit bra
samma fråga !
Bankärendet. Måste ta tag i det under nästa vecka och det ska jag göra. Har bara skjutit upp det för att det varit så mycket med skolan under terminstarten och för att min huvud hållit på att smälla.
Tillhör du dem som anser att den som inte lägger fram alla sina argument offentligt inte har några sådana, och i så fall varför?
nej möjligt att man har argument, dock förmodligen dåliga om man inte vill använda dom. men är ju fruktansvärt dumt av dig att gå in i en debatt lr argumentation om du ändå inte tänker argumentera mer än att säga att du egentligen har argument men dom e hemlis.
tkr du denna debatteknik är bra?
Nej, som debatteknik betraktad är den dålig, eftersom människor utgår från sin egen synvinkel.
Tror du att argument är dåliga för att människor med andra utgångspunkter och värderingar skulle anse dem dåliga?
att säga att man har bra argument men att de är hemliga? beror nog på vad man vill får ut av det hela. typ. det lär ju inte fylla speciellt många sidor av en bok men det retar kanske upp någon man inte gillar, eller ngt.
bygger ens argument på personliga erfarenheter så avslöjar man dem kanske inte gärna. mvh analyserarN
brukar du hålla fast vid din första åsikt av personer eller bildar du lätt dig en ny om personen agerar på ngt annat vis sedan?
men gu tog aslång tid att skriva detta också har typ drabbats av afasi hoppas att det är febern
Jag kan ändra åsikt om folk ganska lätt om jag får en positiv erfarenhet av dem, men får jag det inte så brukar den första finnas kvar tills något avgörande händer. Jag försöker dock att skapa mig en väldigt vag uppfattning i början.
Tror du att argument är dåliga för att människor med andra utgångspunkter och värderingar skulle anse dem dåliga?
Ett argument kan väl vara bra från någons synvinkel men helt åt skogen från någon annans. Man kan vända och vrida på varenda argument och få dem att låta bra/dåliga.
Har du någon gång undvikit att lära känna en person pga vad du hört om denne?
Inte när det varit en person jag var intresserad av att lära känna, men är det någon jag inte redan förut fattat tycke för kan andras åsikt användas som rationalisering, fast jag inte tror på andras omdömen i de sammanhangen
Samma fråga
igår natt! vaddå hur? kladdade i en strumpa iaf hahahha xD
när blev du avsugen senast? 😛
Nää, undviker alla eller ingen.. typ? Det har sina för- och nackdelar. Om man t ex blivit "varnad" för en person och så råkar man själv illa då man struntat i varningarna etc.
Vem på UM tror du skulle passa bäst som din partner?
(Obs. behöver inte betyda att du har en crush eller ens känner någon sexuell attraktion till denne.)
Tycker det är svårt att svara på sånt här då tanken är halvläskig och jag bara kan få sådana tankar om man känner varandra bra och liksom är på väg åt det hållet. Men eftersom att detta är en forumlek och jag inte behöver ta det så seriöst så säger jag första namnet som dök upp i mitt huvud vilket är Edinburgh.
Samma fråga.
jag tror han df rqp faktiskt synd han försvann
dsm