Just nu: Florence + The Machine - Howl
Vad hände senaste gången du var full?
Senaste gången jag var full så skype-pratade jag med en UM:are faktiskt.
Hur var din första fylla?
Lagom. Var med ett härligt litet gäng, var lite för ung, drack mig full på öl i ett hus ute i skogen och ramlade typ femton gånger under kvällen på mina små ostadiga ben.
Vilken kroppsdel gillar du mest på dig själv?
min kuk. nej jag skoja. jag vet inte. mina fötter för fotboll eller mina ögon, de är blåa och snälla
samma fråga!
hisou:
Vilken kroppsdel gillar du mest på dig själv?
patrick bateman:
samma fråga!
Rumpa, läppar, händer
Vilken kroppsdel ogillar du hos dig själv och varför?
Bl0cket:
Vilken kroppsdel ogillar du hos dig själv och varför?
typ allt. eller nej, jag vet inte. svårare fråga. min rumpa typ, alla i min familj har för stora rumpor. tror jag
samma fråga!!!!!!!
Fan... ingen, jag gillar väl hela min kropp. När jag har äckel-dåligtsamvete så är det väl min mage. Har inget att klaga på. Visst vore det chill med en något mer smidig kropp men men.
Vilken kroppsdel gillar du speciellt mycket hos dig själv och varför?
min högra hand för den går o använda till mycket bra skit![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
vad tänker du på när du hör ordet Nation?
bögar som springer runt med regnbågsflaggor
Har du brutit något nångång och vad isf?
inget, så inget
kan du tänka dig att äta en annan människa för att överleva?
ingen aning. skulle jag ens behöva göra det för att överleva så ser jag ingen anledning till att vilja överleva? (jordensundergång tex)
samma fråga
neej aldrig fyfan skulle redan tagit livet av mig ändå innan jag skulle behövt hamna i den situationen.
vad skulle du helst äta? en massa hår alltså typ allt hår på en långhårig människa eller alla naglar på en människa?
Alla naglar..........
Har du varit kär i en lärare?
LUMOS:
Har du varit kär i en lärare?
Nepp
Ska du se Idol finalen ikväll?
nej
har du många fördomar?