antrax:
Fast man kanske använder armmusklerna för att frammana en rörelse anpassad för just avrunkning...
Ja........ men inte biceps.........
Bara om man typ..ligger ner och runkar, samt vill spruta sig själv i ansiktet...
Wanking_BC:
Wanking_BC:
Bara om man typ..ligger ner och runkar, samt vill spruta sig själv i ansiktet...
Meh, jag pratar ju inte om att runka av sig själv, utan sina kompisar.
Wanking_BC:
jo. känn på din bicep och utför rörelsen
antrax:
Meh, jag pratar ju inte om att runka av sig själv, utan sina kompisar.
Vad konstigt det kändes att göra runkmoves ute i luften :O Skulle bli trött assnabbt
cred till dig!
Wanking_BC:
Vad konstigt det kändes att göra runkmoves ute i luften :O Skulle bli trött assnabbt
cred till dig!
![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
tror jag.
pretjafs:
jo. känn på din bicep och utför rörelsen
Visst, bicepsen blir ju "spänd" när man spänner underarmen för att kunna greppa något (
) Men den är likväl orörlig! Iaf så som jag runkar..
antrax:
tror jag.
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Wanking_BC:
Visst, bicepsen blir ju "spänd" när man spänner underarmen för att kunna greppa något () Men den är likväl orörlig! Iaf så som jag runkar..
hur fan runkar du då? jag använder hela handen ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
pretjafs:
hur fan runkar du då? jag använder hela handen
Rör du på handleden när du runkar? Hatar handledsrunkare...
Wanking_BC:
Rör du på handleden när du runkar? Hatar handledsrunkare...
nä, men alltså.. ibland får man ju variera om man skulle bli trött. typ
pretjafs:
nä, men alltså.. ibland får man ju variera om man skulle bli trött. typ
Hahahaha!!1
Själv kan jag köra samma rörelse i 280/kmH i timmar utan att bli trött, så jävla rutinerad!
Wanking_BC:
Hahahaha!!1 Själv kan jag köra samma rörelse i 280/kmH i timmar utan att bli trött, så jävla rutinerad!
skills brah
ponte777gay:
min kusin har runkat av och sugit av mig och jag har sugit han också 😉
Bara sådär eller? Gissar på mellersta tonårsåldern? Cred! ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
btw, ja det skulle väl inte vara några problem direkt ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
jadå, det är nice att runka av/ bli avrunkad av kompisar. ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
har dock aldrig gått längre...
Mira1000:
Skulle ni vilja runka av eran kill kompis :P?
Ja det skulle jag, så jävla mycket!! Blir småkåt när jag ser honom i mjukisar x)