nu tänkte jag att vi ska ha skoj...
en ny röv-tråd.
lägg upp bilder på era rövar!
carro_o8:
jag tar det inte som grupptryck och det va inte därför som jag la upp bilder förut...
och hör sen!
sincan:
och hör sen!
?
carro_o8:
jag tar det inte som grupptryck och det va inte därför som jag la upp bilder förut...
nej jag vet,, om du inte märkte det så var jag bara sarkastisk i min förra post,skrev d bara för jag störde mig på abnormal :p
lolx0R
boy15malmö:
nej jag vet,, om du inte märkte det så var jag bara sarkastisk i min förra post,skrev d bara för jag störde mig på abnormal :p
om du inte märkte det så skrev jag aldrig nåt om att det där var menat till dig 😛
carro_o8:
om du inte märkte det så skrev jag aldrig nåt om att det där var menat till dig 😛
ah, fick känslan av att det var riktat till mig,,, aja även den bästa gör sina misstag ibland :p
boy15malmö:
ah, fick känslan av att det var riktat till mig,,, aja även den bästa gör sina misstag ibland :p
japp, å andra gör de mer ofta..
boy15malmö:
![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
boy15malmö:
Så gulligt. Nu har du bevisat att det är du själv som slickar röv istället.
Abornmal_Reality:
visst jag slickar gärna carros röv lite ibland,, den är ju ändå rätt fin :p, jag vågar iaf erkänna det
haha
Abornmal_Reality:
ägd!
dog tråden nu? haha
carro_o8:
dog tråden nu? haha
japp!