Aviseringar
Rensa alla

Röv-, rump, och stjärttråden

latest comments older comments

Abornmal_Reality:

lite väl mycket pushande på carro nu tycker jag! om hon inte vill så ska man respektera det.

haha det där säger du bara för o fjäska in dig hos carro,, det är enkelt o spela snäll =)

SvaraCitera
Ämnesstartare

boy15malmö:

haha det där säger du bara för o fjäska in dig hos carro,, det är enkelt o spela snäll =)

det verkade ju funka eller hur 😀 du får inte mycket tjejer du eller?

SvaraCitera

carro_o8:

det verkade ju funka eller hur 😀 du får inte mycket tjejer du eller?

hehe jo klart det funkar,,, och jo jag får faktist rätt mkt tjejer tro det eller ej,, men jag är inte här direkt för o ragga tjejer så min charm är avslagen just nu :p

SvaraCitera
Ämnesstartare

boy15malmö:

hehe jo klart det funkar,,, och jo jag får faktist rätt mkt tjejer tro det eller ej,, men jag är inte här direkt för o ragga tjejer så min charm är avslagen just nu :p

haha okej [crazy][bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

boy15malmö:

Nej jag säger det för att jag vet hur jävla drygt det är med grupptryck. väx upp thx

SvaraCitera
sincan

plx gif som aZeZ

SvaraCitera

Abornmal_Reality:

Nej jag säger det för att jag vet hur jävla drygt det är med grupptryck. väx upp thx

ja usch va hemskt det måste vara med grupptryck på UM,, man känner nog verkligen pressen att lägga upp bilder. Hoppas verkligen inte carro blev jätte ledsen för vi utsatte henne för grupptryck på ett forum.. förlåt så mkt carro och Abnormal,, jag ska växa upp.

SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]

SvaraCitera
Ämnesstartare

boy15malmö:

ja usch va hemskt det måste vara med grupptryck på UM,, man känner nog verkligen pressen att lägga upp bilder. Hoppas verkligen inte carro blev jätte ledsen för vi utsatte henne för grupptryck på ett forum.. förlåt så mkt carro och Abnormal,, jag ska växa upp.

Hahahahahaha
Så jävla rätt
hahahahahahhahahahhahahahaaaaa

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja för fan
Jag ska nog åxå ta å växa upp
[bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tar det inte som grupptryck och det va inte därför som jag la upp bilder förut...

SvaraCitera
latest comments older comments