Dominatus: Exakt vilken tråd?
Mole: Exakt vilken produkt beställde du/ni? Varför parabenfri? Vad är paraben?
Hittade ett par st 48-pack-produkter men det står att det är 20 mg per "dos".
Vart kan man köpa eucerin redness relief? nån som kan länka en sida kanske?
Borde inte det lättaste sättet att dölja sina kinder vara att spara lite skägg? ni som kan borde ju göra det.
Jag har fått en salva som funkar som kortison med det undantaget att man inte kan bli allergisk mot den eller få reaktioner mot den, ni som har kass hy i allmänhet borde testa den också, jag är röd och irriterad under ögonen också det är där den hjälper bäst. Chhherrws.
Pehr: Vi körde 48-packet, en halv minitub per dag... blev ju faktiskt billigare än den lilla tuben konstigt nog. Smidigt att få det doserat också istället för att behöva måtta 10mg ur en tub vilket kan vara lite knepigt. Paraben är väl nåt konserveringsmedel som inte är så väl ansett antar jag...
Sen angående skägg så... även om man skulle kunna odla tjockt skägg, vilket liksom hör till vår situation att man inte kan det, så är det ändå ingen som har skägg på hela kinderna, det är ju vid ... the apples, vad det nu heter på svenska, som det är som rödast och där får man vara bra hårig för att ha skäggväxt ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
tobbelobbe: Mina kinder är ungefär som på bilderna när jag vaknar på morgonen och det är som bäst. Sen blir de i princip så här röda
när flushandet riktigt sätter igång...
tobbelobbe: har väl som dom där ungefär, kan dock bli bra mkt rödare vid flush/blush, kan vara ljusare också på morgonen osv...
Mole/Någon annan som testat progersteron: Hur mkt ska man ta per dag då och hur många gånger? 10 mg betyder en halv sån där "tub" antar jag, men hur ofta per dag?
När på dagen ska man ta det?
Stateofloveandtrust:
Vart kan man köpa eucerin redness relief? nån som kan länka en sida kanske?
Jag har testat den och det är bara skit. Men om du nu också vill testa så köpte jag den på någon tysk apotekssida (var flera år sedan så minns inte vart...
tobbelobbe:
Hur pass röda kinder har ni andra jämför me de här två personerna?
Som han till höger skulle jag tro...
Varför skall man endast smörja in på en yta utav ca en femkrona som någon sa förut i tråden om jag minns rätt? Det går som inte, blir för mkt kräm från en halv sån där tub för att smörja in på så liten yta
Andre:
Jag har testat den och det är bara skit. Men om du nu också vill testa så köpte jag den på någon tysk apotekssida (var flera år sedan så minns inte vart...
Jag har inte samma problem som er dvs. att jag inte flushar och jag har känslig hy och därför vill jag testa Eucerin.
Sen angående bilderna så är jag inte ens i närheten av att vara så röd nån gång, jag ska kanske inte klaga egentligen. Hoppas det kommer nåt botemedel snart.
Jepp, zee pictures are naaathin! eller... tja, när det är som bäst kanske jag är lite mindre röd än han till höger om man räknar med att man alltid ser mindre röd ut med blixt. Fast med flush så är de inte ens med på rödskalan
hade iaf varit glad om jag hade sett ut som någon av dem hela tiden utan att flusha... eller eh, om kinderna hade sett ut så, inte alltihop ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Pehr: Ja 10mg, en halv "sån där tub". Är sagt att man ska ta på morgonen och på så litet område som möjligt, antagligen för att ju långsammare det tas upp av kroppen desto bättre... men ju mer omständigt blir det ju också om man inte kör täckplåster etc. Men nej en femma är rätt tekniskt omöjligt det håller jag med dig om.
Jag har haft uppehåll från progesteronet i nästan två veckor nu pga att jag varit bortrest samt haft en del folk boende här... so far ingen direkt försämring. Får se om det är en eftersläpande effekt, ska nog testa iaf en månad utan nu och se hur det blir.
Håller med dig mole det hade vart jäääävligt gött om inte detta problemet fanns, ett ganska bisarrt problem om man tänker efter.
Jag hade lätt kapat ett finger för att slippa sånt här!...Jag tycker man ser många personer som har detta problemet nu när man själv är medveten om det . Det är som att man jämför sig själv med dom personerna och jag tycker att det verkar som om det är mest killar som lider av detta.
Jag ska lägga upp bilder på mina kinder här så småningom jag så kan ni som flushar å så berätta om det är samma "sorts" rodnad som ni har... CHEERS!
Fyfan, FYFAN säger jag bara! HELVETE vilken sänkare av självkänsla. Vet inte riktigt när det började faktiskt, men en dag så kollade jag mig i spegeln och så upptäcker man att man är röd om kinderna. Självklart ska ju detta bli en grej som man går runt och tänker på konstant.
Vi ska inte tala om hur det är innan redovisningar, och absolut inte under själva redovisningen. Inte så roligt heller när man hör kommentarer som "Fan vilka röda kinder du har". Jag vet, jag FUCKING vet. Det räcker alltså bara med att man ska bli lite nervös så blossar man upp.
Vissa perioder är det faktiskt bättre, vissa dagar klarar man sig utan att över huvud taget bli röd. Men precis nu satt jag och lirade lite på datorn. Så går man in på toan och drar en drill. Sen när man vänder sig om och tittar in i spegeln så får man en smärre chock, jag tror ni fattar. Känner på pulsen och vafan den är ju helt normal. Jag är hur lugnt som helst i kroppen och ändå är man röd om kinderna. Makes no sence.
Jag är för övrigt en social person, men du på sista tiden så har det bara blivit värre och värre. Blir man bjuden på en fest så tackar man självklart ja, tänker hela veckan "fan va kul det ska bli med lite partaj", sen timmen innan festen så kommer den där tanken "Fan tänk om jag blir röd". Tittar sig i spegeln and there you have it. Kvällen är förstörd. Fan att man ska behöva drabbas av sådant här, varför kan vi inte få ha likadan kinder som alla andra?
Så fort man går ut i kylan blir dom röda, så fort man anstränger sig blir dom röda, så fort man hamnar i någon lite jobbigt situation blir dom röda osv osv.
Kände bara för att skriva av mig lite. Detta börjar verkligen bli ett problem nu, och jag vill allt för världen inte bli en tönt som sitter inomhus och gömmer sig för människor.
Jag håller med dig Kreepy, jag blir bara röd om kinderna i extrema situationer men däremot har jag ett jävla piss-eksem under ögonen som inte vill var lungt! Känner igen det där med innan fest å så, man ser framemot det hela veckan sen står man å kollar in i spegeln å tänker " Varför i helvete har jag detta? kan de tinte bara försvinnan nån gång?".
Det är sjukt svårt att få tjejer också man har ju så dåligt självförtroende att jag känner att jag inte förtjänar den där bruden. aja,, hoppas det växer bort mer åren iaf..!
gilbert på hemsidan där man kan köpa testosteronkrämen som du länkade till på sid 35. Hur gör man för att välja hur man vill betala? Det funkar inte för mig.