känner mej hedrad![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
thewheeler:
det e ju för f*n huvudsakligen amerikanare
Jaa, ja vet. Du behöver inte bli sur för de.
De ja ville säga va bara att de fanns tex. Opel för dom som inte hade råd me äkta fullsize jänkare. Vet att tex. farsan startade sin raggarkarriär me en Kapitän, och inga klankade ner på honom för de. Han körde ju trots allt nåt som va me i GM.
Menade absolut inte att GM och MOPAR inte e jänkare.
Ber om ursäkt om du uppfattade de fel, men ber däremot inte ursäkt om ditt humör.
Tack och hej.
// B230A
hahaha den här disskutionen är fantastisk! Gammal goding ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
B230A:
farsan startade sin raggarkarriär me en Kapitän
ingen dålig bil så sätt, ser ju ut som en liten jänkare från usa![[party]](/img/smilies/party.gif)
B230A:
Ber om ursäkt om du uppfattade de fel, men ber däremot inte ursäkt om ditt humör.
humöret är de ingen fara på, svära är ju vardagligt nu för tiden![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Amazon med jänkstuk, ftw! ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Massa krom, 10" breda sulor bak och så klart en ordentligt modifierad front och huv. ![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Min pappa har varit raggare
Visserligen bara två-tre år men ändå ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
thewheeler:
ingen dålig bil så sätt, ser ju ut som en liten jänkare från usa
Jo rå, dom e fina. Har för mig att hans va svart me röd flakeat tak och röda scallops.
thewheeler:
humöret är de ingen fara på, svära är ju vardagligt nu för tiden
Jo, men vissa skriver ju som om dom vore förbannade. Eller att dom e idioter tilloch med.
Rocka Billy Rebel 4ever!!!!!!!
dricker Hb gör dom också för dom har inte råd med nån sprit 😀 hahahaha
sen luktar dom helvete och beter sej som nysvenskar
DMITRI:
träskor nej..
Haha åh jodå. Träskor och fristadjacka har en del ![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
Snusarn:
Är det så att dom klär sig bara i jeans och läder jackor, går i träskor och boots. Dricker öl och snusar lös snus, åker runt i en Cheva eller Cadillac, slåss och härja utanför krogar och folkparker, pissa vid vägkanten och röka på bensinmackar?
Håll koll på vilka som är Raggare o Svansare.
Det är STOR skilnad.
StyX_SweHoting:
Ett bra exempel på raggare, ronny och ragge?
Dom är ju en sorts raggare, enda med den filmen är att dom dryga så jävla mycket, det blir för mycket!!
Vill bara lägga till att Ronny 6 Ragge var Svansar o inte raggare..
jadu, om det nu fanns några raggare kvar vill säga.. det som det finns gott om är ju blöjraggare ![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Snusarn:
Är det så att dom klär sig bara i jeans och läder jackor, går i träskor och boots. Dricker öl och snusar lös snus, åker runt i en Cheva eller Cadillac, slåss och härja utanför krogar och folkparker, pissa vid vägkanten och röka på bensinmackar?
Japp och tar den i tvåan![]()
Alla raggare behöver inte vara likadana. Alla är olika. Vissa föredrar att gilla de raggare gillar och kallar sig raggare, men lever ett vanligt liv.
Jag är raggare och lever i hälften så vanligt liv. Visst, jag stjäl, snusar, dricker och lever en hel djävel, men är en god människa för det.