Jonnybravo91:
ERKÄNN!
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
lemuu:
NOW WOMAN! ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
Jonnybravo91:
NOW WOMAN!
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
lemuu:
Kom igen nu bara ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
jag kör tre, har små fingrar vilket betyder att jag har små händer och ni vet ju vad de säger om folk med små händer HAHAHAHA xD
Dold text: de är effektiva iaf![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
linus929:
är de nån som brukar ha 1-3 fingrar inne i muffen samtidigt som du knullar hon?
alltså tar typ 2-3 fingrar in och ut medans du knullar henne? min brutta får typ orgasm dirr om hon är överst och jag knullar henne med fingrarna och kwken:D
jag brukar föra in två tre fingrar och fördela dem jämnt mellan hålen när jag knullar fittan. Det är så starkt och skönt att ha minst ett finger i fittan samtidigt som kuken, särskilt om fingret är på undersidan av kuken. även en vibrator i fittan samtidigt som kuken får tjejerna att stöna mycket högre och be om mer. ![[love]](/img/smilies/love.gif)
EasyLuckyFree:
Äh, fingrar är för barn, jag kör med knytnäven.
instämmer fullständigt , fisting för fulla muggar ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Oftast Två,
Men förra veckan då min pojkvän pulla mig stoppa han i 4, fast jag sa åt honom att bara ta två.. men han tryckte i fyra, men då han höll på att trycka i två till så kom jag ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Aldrig ett.
Tankegångar då detta skett:
"Vad gör han?..
Öhm..
Kom igen nu, detta känns inte.
Detta känns inget."
linus929:
Är de bara jag, eller är de flera som brukar pulla sin flickvän med tre fingrar?
4-5 när jag är riktigt på eller 1 på klittan, 3 i fittan och en i röven! Funkar prima!
0 fingrar, det är obehagligt ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
kebu12:
mm, brukar också pulla din tjej med 3 fingrar
Och jag pullar din mamma med hela armen *Love*
Ja men vadå, varför tre fingrar.
Kör åttiofem istället + en melon och lite annat smått o gott.
KEEPBREATHINGx:
Och jag pullar din mamma med hela armen *Love*
sexigt, blir kåt av tanken
*taffs på tuttarna*
tre fingrar fyra fingrar spelar ingen roll. gör bara så att det känns bra för henne. fråga om det är okej med ett finger till eller om du ska gör på ett annat sätt så tror jag det blir bra 🙂
alltså tar typ 2-3 fingrar in och ut medans du knullar henne? min brutta får typ orgasm dirr om hon är överst och jag knullar henne med fingrarna och kwken:D