staymob:
Hej. Vill bara presentera att man är lammkött när man är under 30 år. Ni kan sluta noja om att ni är "vuxna" eller "gamla" när ni är under 30. Sedan så lovar jag er att livet kommer att starta igång, på riktigt.
Är du över 30 nu? 
staymob: Hej. Vill bara presentera att man är lammkött när man är under 30 år. Ni kan sluta noja om att ni är "vuxna" eller "gamla" när ni är under 30. Sedan så lovar jag er att livet kommer att starta igång, på riktigt.
Om man närmar sig 29 då?
staymob: Fortfarande lammkött.
känns som att det är dags att börja oroa sig i alla fall
Inte Jung:
känns som att det är dags att börja oroa sig i alla fall
Nejdå. Sedan blir man bara "vuxen", men man kommer alltid vara ett barn på något vis.
Jag tycker allt under 45 är relativt ungt.
Min ålder: 15.
Här bor jag: Stockholm.
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Studier.
Fyra ord som beskriver mig: Nyfiken, trogen, perfektionist och vänlig.
Detta gör jag helst på fritiden: Chattar, läser eller ser på serier.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Min familj.
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Oregano.
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: Stay alive.
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: We Don't Believe What's On TV.
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Familj, vänner och mat.
Min första kändiscrush: Lady Gaga
Det äckligaste jag vet: Donald Trump.
Mitt sämsta resminne: När jag glömde bikinin till span i Turkiet då jag fick vara naken.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Nasse.
Astrid Lindgrens bästa saga är: Allrakäraste Syster.
Min favoritårstid är: Vår.
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Twenty One Pilots - Goner (Original).
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: -
Jag var som lyckligast när: Jag insåg att det finns flera vackra personer i mitt liv.
Mina framtidsdrömmar är: Att lyckas.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Bakom skärmen.
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Google?
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Meh.
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: jag saknar dig mindre och mindre.
åh såg melissa horn i år på bråvalla, han dock inte se så mycket då mina kompisar såg veronica maggio samtidigt och ville inte stå ensam. Var underbart, såg många par som satt ner och lyssnade på henne var så så fint och gulligt
AuriSacraFames: Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: jag saknar dig mindre och mindre.
åh såg melissa horn i år på bråvalla, han dock inte se så mycket då mina kompisar såg veronica maggio samtidigt och ville inte stå ensam. Var underbart, såg många par som satt ner på gräset och lyssnade på henne var så så fint och gulligt