Aviseringar
Rensa alla

Presentera dig!

YungG

Hoppar väl på det här tåget jag också antar haha

Min ålder: 23

Här bor jag: Amsterdam

Sysselsättning (studier, arbete t ex): Videograf

Fyra ord som beskriver mig: lugn, otrolig kock, trött

Detta gör jag helst på fritiden: Filma/redigera eller lira wz

Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Förmodligen min dator, bor ensam och har lagt mer pengar than I care to admit på den hehe

Om jag var en krydda så skulle jag vara: Aromat

SvaraCitera
YungG

Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Förmodligen min dator, bor ensam och har lagt mer pengar than I care to admit på den hehe

YungG:

Nehe, halva bara försvann, ok

SvaraCitera

Min ålder: 14Här bor jag: hemmaSysselsättning (studier, arbete t ex): plugga(inget som jag skulle vilja göra dock), sticka, ta det lungtFyra ord som beskriver mig: lugn, mogen, ensamvarg, snäll.Detta gör jag helst på fritiden: sticka, måla akryl målningar, sova, vara ute i naturenOm mitt hus började brinna skulle jag först rädda: min docka som jag har haft sen jag va liten, och min familj såklartOm jag var en krydda så skulle jag vara: kanelOm jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: va din egen bästavän, för du finns alltid där.Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: fix you- dao (original, Coldplay)Tre grejer jag inte klarar mig utan: mat, vatten och syreMin första kändiscrush: Martinus (Marcus och Martinus)Det äckligaste jag vet: mat som har blivit gammaltMitt sämsta resminne: när jag kommer hem från Egypten och det va storm så vi va tvugna att landa i Norge och jag höll på att spy pga åksjuka.Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: kollar inte så mycket på Disney så jag vet inteAstrid Lindgrens bästa saga är: pippi eller lotta på BråkmakargatanMin favoritårstid är: vår eller sommarDen här låten önskar jag ska spelas på min begravning: vet inteDen här moderatorn tycker jag verkar schystast: jag har inte koll på moderatorernaJag var som lyckligast när: vi reste till egyptenMina framtidsdrömmar är: att må så bra som möjligtSåhär tillbringas mina dagar och nätter:
Dag: sommarjobbar, sticka, måla, eller kolla på mobilen
Natt: sovaSåhär hittade jag till Ungdomar.se: googlade på ungdomsforum Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: jag ville läsa och skriva❤️

SvaraCitera

Min ålder: 14

Här bor jag: hemma

Sysselsättning (studier, arbete t ex): plugga(inget som jag skulle vilja göra dock), sticka, ta det lungt

Fyra ord som beskriver mig: lugn, mogen, ensamvarg, snäll.

Detta gör jag helst på fritiden: sticka, måla akryl målningar, sova, vara ute i naturen

Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: min docka som jag har haft sen jag va liten, och min familj såklart

Om jag var en krydda så skulle jag vara: kanel

Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: va din egen bästavän, för du finns alltid där.

Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: fix you- dao (original, Coldplay)

Tre grejer jag inte klarar mig utan: mat, vatten och syre

Min första kändiscrush: Martinus (Marcus och Martinus)

Det äckligaste jag vet: mat som har blivit gammalt

Mitt sämsta resminne: när jag kommer hem från Egypten och det va storm så vi va tvugna att landa i Norge och jag höll på att spy pga åksjuka.

Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: kollar inte så mycket på Disney så jag vet inte

Astrid Lindgrens bästa saga är: pippi eller lotta på Bråkmakargatan

Min favoritårstid är: vår eller sommar

Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: vet inte

Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: jag har inte koll på moderatorerna

Jag var som lyckligast när: vi reste till egypten

Mina framtidsdrömmar är: att må så bra som möjligt

Såhär tillbringas mina dagar och nätter:Dag: sommarjobbar, sticka, måla, eller kolla på mobilenNatt: sova

Såhär hittade jag till Ungdomar.se: googlade på ungdomsforum

Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: jag ville läsa och skriva❤️

SvaraCitera

Radio är ett av många varumärken för kommunikationsutrustning som har utökat sitt produktsortiment till att omfatta mobiltelefoner.fm radio

SvaraCitera

Hejtjenarehallå1234:
Min ålder: 14

Här bor jag: hemma

Sysselsättning (studier, arbete t ex): plugga(inget som jag skulle vilja göra dock), sticka, ta det lungt

Fyra ord som beskriver mig: lugn, mogen, ensamvarg, snäll.

Detta gör jag helst på fritiden: sticka, måla akryl målningar, sova, vara ute i naturen

Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: min docka som jag har haft sen jag va liten, och min familj såklart

Om jag var en krydda så skulle jag vara: kanel

Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: va din egen bästavän, för du finns alltid där.

Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: fix you- dao (original, Coldplay)

Tre grejer jag inte klarar mig utan: mat, vatten och syre

Min första kändiscrush: Martinus (Marcus och Martinus)

Det äckligaste jag vet: mat som har blivit gammalt

Mitt sämsta resminne: när jag kommer hem från Egypten och det va storm så vi va tvugna att landa i Norge och jag höll på att spy pga åksjuka.

Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: kollar inte så mycket på Disney så jag vet inte

Astrid Lindgrens bästa saga är: pippi eller lotta på Bråkmakargatan

Min favoritårstid är: vår eller sommar

Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: vet inte

Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: jag har inte koll på moderatorerna

Jag var som lyckligast när: vi reste till egypten

Mina framtidsdrömmar är: att må så bra som möjligt

Såhär tillbringas mina dagar och nätter:Dag: sommarjobbar, sticka, måla, eller kolla på mobilenNatt: sova

Såhär hittade jag till Ungdomar.se: googlade på ungdomsforum

Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: jag ville läsa och skriva❤️

Hej! Vill bara säga att jag känner igen mig jättemycket i det du skriver! Jag gillar också att sticka och är verkligen en ensamvarg, är 13 fyller 14.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det någon från skåne Hässleholm jag är här för att studera?

SvaraCitera
Ämnesstartare

I am a cute girl from China,a beautiful country.

SvaraCitera

Hej, jag heter Moa. Jag är 15 år och är 170 cm lång!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:
Hej och välkommen till ungdomar.se! Party Vi är jätteglada över att du registrerat dig här och vi är alla givetvis väldigt nyfikna på vem just DU är. Varför inte ta någon minut och besvara frågorna nedan för att stilla vår nyfikenhet? Blink

PS. Tidigare medlemmar får självklart också vara med och leka! Ett särskilt och hjärtligt tack till vår härliga medlem Rödingajäveln för inspiration till denna tråd. Glad

Min ålder: 9

Här bor jag: Djursholm

Sysselsättning (studier, arbete t ex): Skola

Fyra ord som beskriver mig: Cool Hockey Kille

Detta gör jag helst på fritiden: spelar hockey

Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda:
Min hund

SvaraCitera

Här bor jag: GBG
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Marknadsförare
Fyra ord som beskriver mig: Text och något annat

Detta gör jag helst på fritiden: läsa
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: hunden
Om jag var
.en krydda så skulle jag vara: paprika
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: yolo
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: whitney houston
Tre grejer jag inte klarar mig utan: dator mat motion
Min första kändiscrush: rihanna
Det äckligaste jag vet: snor
Mitt sämsta resminne: thailand
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: alladin
Astrid Lindgrens bästa saga är: pippi
Min favoritårstid är: 1983
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: halleluja
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: schism
Jag var som lyckligast när: katten försvann
Mina framtidsdrömmar är: bli rik
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: läser och skriver

Såhär hittade jag till Ungdomar.se: fryshuset.se
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: fryshuset.se

SvaraCitera

Hej hej Glad

SvaraCitera
Ann09

Hallå. Jag har förresten inte presenterat mig än. Jag heter Ann och jag är ny här. Trevligt att träffas!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ann09:
Hallå. Jag har förresten inte presenterat mig än. Jag heter Ann och jag är ny här. Trevligt att träffas!

detsamma.

SvaraCitera
Ämnesstartare

hej ja heter josefin o ja e snart 13 år! gillar dataspel o hästar! Mycket glad 

SvaraCitera