+tränat:D
+ätit bra idag
+ska äta den nya gb sandwish snart, utan ångest eller överätning
+våååår
aaabbbccc:
varför?
Läkarna tror att jag är laktos. Först trodde dom inte det eftersom jag är gluten, men nu har de gjort massa tester och så. Inte kul, men samtidigt skönt att veta varför lixom![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
+ solsken
+ promenad
+ b&j's
Tomma_ord:
Läkarna tror att jag är laktos. Först trodde dom inte det eftersom jag är gluten, men nu har de gjort massa tester och så. Inte kul, men samtidigt skönt att veta varför lixom
oj, är det inte väldigt svårt att vara laktos och gluten samtidigt? blir det inte jättejobbigt att hitta mat att äta då?![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
![[chocked]](/img/smilies/chocked.gif)
- Sol idag
- Tränat och det känns så sjukt bra i kroppen nu
- Pyssla om min hund innan
- Vårkänslor![[love]](/img/smilies/love.gif)
- Är på ganska bra humör
- Känns som maten är mer "behövd" nu när jag tränar ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
aaabbbccc:
oj, är det inte väldigt svårt att vara laktos och gluten samtidigt? blir det inte jättejobbigt att hitta mat att äta då?
jo, det är det. Men nu är jag van, föddes med glutenintolerans. Det kan vara en av anledningarna till mina äs, man måste ju hela tiden ha koll på vad man äter och så. Hatar att vara utomlands, det är typ bara i norden som detta finns. I frankrike t ex var det ett helvete. Men men, det finns ju värre saker![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
Tomma_ord:
Hatar att vara utomlands, det är typ bara i norden som detta finns.
vaddå finns det inga glutenintoleranta utomlands? hur kommer det sig:S eller är et bara glutenfria produkter som inte finns utomlands?
- soligt idag
- lång skön promenad med mamma
- ska till frisören imorgon igen, förhoppningsvis blir slingorna bättre då!
+ jättefint väder
+ två svenska medaljer i höjdhopp
+ har fått presentkort på inter sport
+Fått ett par joggingskor = slapp köpa själv
+Min fot är bättre tack vare hästlinement inatt
+Mitt hår känns helt okej idag
- Fick ett par jeans av mamma
- Solen tittade fram
- Tappade kameran i golvet men den gick inte sönder *puh*