Aviseringar
Rensa alla

Positiv tråd för oss med ätstörningar

latest comments older comments

Ämnesstartare

Allt tycks vara så dåligt med oss och hur vi har det (hehe, jag erkände just att jag är ett äs-barn) så jag tänkte att här ska vi räkna upp minst tre saker som vi är glada och tacksamma över. Det kan vara bara något litet som hänt under dagen eller något större om ens liv i allmänhet.

Hoppas detta fungerar, för ingen mår bra av att stirra sig blind på allt som är skit.

Citera
Ämnesstartare

+ det går bra med mitt temaarbete om som jag håller på med i skolan[bigsmile]+ att man får vara hemma och göra det om man vill, så då kan jag titta lite på UM samtidigt som jag söker fakta på webben[cute]

+ har promenerat i ca 2 timmar idag[love][love][love][blush][crazy]

+ varit på stadsbiblioteket å lånat en massa kemiböcker[wink]

+ lyssnar på julmusik[love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

+ jag hade en inställd lektion idag

SvaraCitera
Ämnesstartare

oopsie, ignore mitt inlägg ovan. skrev i fel tråd[blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

+ har nyss duschat[smile] ska snart ha fotvård[crazy]

+ fick MVG på biologiprovet![bigsmile][love][bigsmile][love]

+ "ondskan" är i kväll på tv3[rolleyes]

SvaraCitera
Ämnesstartare

+ jag mår bra nu
+ jag har gått upp i vikt (bra/dåligt?)

- har sådan otrolig ångest över skolan..gaaH måste prata med min rektor i möra o fixa allt..jag läser FÖR lite ämnen!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

¤ Har tränat
¤ Ska få sova nu:D
¤ Har inte skurit mig sen ngn gång i våras=D även om jag vill nästan varje dag=/

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har ätit dadlar(pluralis oh yes) idag, mumz

SvaraCitera
Ämnesstartare

* vaknade pigg och rätt glad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

+ Jag har gett mig FAN på att förändra
+ Jag har pratat med en vän trots självföraktet efter hets idag
+ Städat mitt rum, bäddat rent, skrubbat min kropp och nu ska jag försöka få lite sömn.

SvaraCitera

- Ska gå på stan med min syster
- Ska träna
- Ska till äs-kliniken

SvaraCitera

~ har snart fixat alla mina julklappar! kommer bli lite annorlunda i år.. har börjat tycka att det är så meningslöst att köpa materiella ting år ut och år in, spendera asmycket pengar när det finns folk som inte har NÅT.. + att jag verkligen inte klarar att springa i affärer just nu. så ska skänka en del av mina julklappspengar till välgörenhet, och göra kort till folk där det står var jag skänkt pengarna och vad de går till. mycket nöjd med den lösningen faktiskt och tror inte folk blir sura för det direkt [smile]

~ var glad och ganska pigg igår på dan och hade massa kul med två kompisar, länge sen!

~ har börjat med ny medicin idag.

SvaraCitera

+gick upp tidigare än vad jag behövt
+ska boka biljetten till Norge senare idag
+fick vg på musikteorin

SvaraCitera
Ämnesstartare

¤ Blev "ledig" försov mig och ville inte gå till skolan=/
¤ varit ute på morgon promenad
¤ ska nog träna ikväll:)

SvaraCitera
Ämnesstartare

¤Fick ett par nya raggsockor av mamma idag! [smile] De är jättemysiga!
¤Ska baka idag. Lussebullar och julgodis. (vågar dock inte äta)
¤Jag är på plugg-humör idag! Jag har redan pluggat men jag ska plugga mer + att jag har gjort klart en inlämningsuppgift och börjat lite smått på två andra. Känns hur bra som helst att få lite gjort när jag ändå bara sitter hemma. Då kommer jag inte ligga efter så mycket! [smile]

SvaraCitera
latest comments older comments