Aviseringar
Rensa alla

Positiv tråd för oss med ätstörningar

latest comments older comments

Ämnesstartare

Allt tycks vara så dåligt med oss och hur vi har det (hehe, jag erkände just att jag är ett äs-barn) så jag tänkte att här ska vi räkna upp minst tre saker som vi är glada och tacksamma över. Det kan vara bara något litet som hänt under dagen eller något större om ens liv i allmänhet.

Hoppas detta fungerar, för ingen mår bra av att stirra sig blind på allt som är skit.

Citera
Ämnesstartare

Ms_Sunny:

Han

[bigsmile][love]lovely!

SvaraCitera
Ämnesstartare

- Har sett på friends hela morgonen
- hittade en armani skjorta i mitt klädskåp jag inte haft på mig på länge.
- ska ut i kväll!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ångest, ångest, ångest!!! o jag vet precis vad det beror på!! jag har inte spytt på hela dagen! Jävlia pissit ÄCKLIG E JAG!!!!!!!! (men jag antar att de e positivt att jag inte spytt idag, därför skriver jag det här)[tired]

SvaraCitera
Ämnesstartare

-kom på att jag har mer positivt att skriva!
- va på bio med några klasskompisar idag
- å i går köpte jag en ny as ball mobil! den har radio å mp3 ljudet e jätte bra å lurarna e super!! man kan lägga in över 100 låtar! då har jag iallfall nåt att lyssna på, på avdelnignen...

SvaraCitera
Ämnesstartare

-jag ska träffa honom[love]
-såg smal ut imorse, dock inte längre[tired]
-har övningskört

SvaraCitera

- Ska gå ut och gå i skogen (älskar det)
- Ska till min katts grav, han skulle ha fyllt år igår (kanske inte jättepositivt, men jag ser fram mot det)
- Ska träna två jätteroliga pass.

SvaraCitera
Ämnesstartare

men gumman lugna ner lugna ner ju!! ja vet att ja tjatar på dig men det är av välmening Madickis!! varför inte ett jätteroligt pass istället? o ge gärnet där? 😀
jag ska nog boxas i eftermiddag. skulle ut o springa i morse men lugnade ner mig, åt en ordentligt frukost och sparar träningen tills ikväll!

- hetsåt inte igårkväll
- ska nog träffa en kompis idag och göra egen pizza:D

SvaraCitera

- åt en halv pizza igår. I och för sig barnstorlek och utan ost. Men ändå, vilken seger!

- ska till simhallen idag

- är förälskad

SvaraCitera

Önskar att jag kunde skriva nåt positivt här idag

SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] hade askul igår kväll

[love] ska ha mysigt ikväll

[love] är på god väg att bli frisk från anorexin (det var nog det mest positiva idag[cute])

SvaraCitera

Pluttrik:

är på god väg att bli frisk från anorexin (det var nog det mest positiva idag

Det var det mest positiva på länge! Du ser söt ut

SvaraCitera
Ämnesstartare

- inte ätit och spytt ngt onödigt i helgen! Igår blev det endast mat men det kändes ialf bra att kunna glädja pappis igenom att äta den![love]
- jag kände inte ens ngt sug igår.. och inte idag heller riktigt ? [shake]
- jag ska nog ner och dricka té/frukost snart. Sedan ska jag fundera på hur jag ska göra, Hemma eller iväg med de andra och FIKA med fammo och faffa? Nehjs.. våga inte. HEMMA [badgrin]
- jag ska.. hmm.. vet inte. Antagligen gå på promenad senare och försöka mig på att skriva lite senare. ^

SvaraCitera
Ämnesstartare

daarling:

Det var det mest positiva på länge!

ja gissa hur glad jag är efter 6 års helvete! nu ska jag leva livet!

daarling:

Du ser söt ut

tss..tack[blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bestämt mig för att pröva att inte räkna ut exakt antal kalorier nästa vecka, med start imorrn alltså. Det ska bli skönt faktiskt, att slippa väga varenda liten grönsak och stå och slå i olika tabeller. Om det funkar dvs...

SvaraCitera
latest comments older comments