Ssarah:
komma undan billigt
Nja, tält är nog fixat redan iallafall. Och gällande alkoholen - gillar ej att snylta sådär, dessutom är det inte kul alls och man måste snylta mycket för att uppnå det resultat som man vill. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
sweetyes:
Nja, tält är nog fixat redan iallafall. Och gällande alkoholen - gillar ej att snylta sådär, dessutom är det inte kul alls och man måste snylta mycket för att uppnå det resultat som man vill.
Det var meningen att du skulle läsa det med en nypa salt ju.. ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
sweetyes:
Jag har 700 spänn som ska gå till dricka och tatuering (som förmodligen skulle kosta runt 700). Fattar ej hur jag ska klara detta.
Hehe okej måste du tatuera dig just nu då?
Men lycka till iaf, det löser sig säkert som sagt. Det brukar göra det till slut! Även om det här fallet lät lite smått hopplöst. ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Ssarah:
Det var meningen att du skulle läsa det med en nypa salt ju..
Okej, förlåt jag är lite halvt borta nu helt enkelt. ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
El Guaje:
Hehe okej måste du tatuera dig just nu då?
Nej, måste måste jag väl ej, men vill så gärna.
Och ja, ganska hopplöst. I värsta fall får jag låna pengar av mami eller något, men hon tror att jag har minst 1000 kr sparat till p&l men det har jag råkat slösa bort. ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
sweetyes:
Nej, måste måste jag väl ej, men vill så gärna. Och ja, ganska hopplöst. I värsta fall får jag låna pengar av mami eller något, men hon tror att jag har minst 1000 kr sparat till p&l men det har jag råkat slösa bort
Fallet låter allt mer hopplöst.
Men du kanske glömt vart du lagt de pengarna och hon kan ta det så länge! Man glömmer sånt så lätt!
El Guaje:
Man glömmer sånt så lätt!
Aa, om det vore så väl! Men jag berättade vart jag la pengarna så hon minns det mycket väl.
Hon sa faktiskt att hon tyckte att jag skulle sätta in dom på ett konto så jag ej skulle slösa bort dom. Smart som jag var så sa jag att "jag kommer absolut ej slösa så jag kan ha dom här". Men det löser sig som sagt. Så lika glad är jag ändå!!
Det är ju faktiskt inte långt kvar alls nu som ni så snällt har påpekat!
sweetyes:
Men det löser sig som sagt. Så lika glad är jag ändå!!
Haha okej illa det där, men ja det gör det säkert. Lycka till! ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
El Guaje:
Lycka till!
Hihi, tack så mycket!
Förresten, såg att du hade frågat om man kunde hämta bandet mitt i natten eller något liknande? Tyvärr. Du kan bara hämta ditt band mellan 10-23 (i slutet av veckan, på fredag och lördag, är det dock senare tid, till 00.00 eller 01.00 tror jag). Så var det iallafall för ett par år sen.
sweetyes:
Tyvärr. Du kan bara hämta ditt band mellan 10-23 (i slutet av veckan, på fredag och lördag, är det dock senare tid, till 00.00 eller 01.00 tror jag). Så var det iallafall för ett par år sen.
Okej tack! Får kolla om jag kan hitta någon mer information om det. Men kan tänka mig att det är som du säger. Vore nästan lite skönt för då kanske jag jag övertyga han som kör om att vi lika gärna kan åka tidigt på morgonen istället. Ser inte riktigt meningen med att åka mitt i natten.
hur mycket kontanter ska ni ha med er? ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
På peace and loves hemsida står det ju att man inte ska ha med sig kontanter med tanke på stöldrisken (antar jag) men det är ju få ställen som tar kort. Sen läste jag om någon som hade stått närmare en timme i kö till bankomaten så det bästa lär väl vara att ta med kontanter hemifrån, men hur mycket behöver man?
kromofobi:
men hur mycket behöver man?
Mina vänner som ska åka kommer ha minst 2000 med sig och det är bara till mat..
Vet inte riktigt. 1500-2000 tar jag nog med. I värsta fall får jag väl ställa mig i kön och ta ut mer. Jag gillar köer. Märks nog rätt fort om det räcker eller inte så då kan man ju gå till bankomaten när det inte är så mycket folk där.
jag ska ej dit
nu vet ni
kromofobi:
hur mycket kontanter ska ni ha med er?
Jag kommer ha med mig kort och ta ut en femhunka i Stockholm innan jag sätter mig på bussen, antagligen.
Zapetta:
Mina vänner som ska åka kommer ha minst 2000 med sig och det är bara till mat..
Helvete vad de måste äta.
Blivande_japan:
jag ska ej dit
nu vet ni
samma