kromofobi:
ja verkligen du. Men kolla om de finns andrahandsbiljetter nu då till överkomliga priser?
De ligger på ungefär 3000:-, vilket är lite väl högt för mig, även om jag är osäker på om det går att få lägre.
Förhoppningsvis kan man med lite tur och tålamod hitta någon som säljer sin enstaka för relativt underpris. Jag är trots allt en fattig student. ![[party]](/img/smilies/party.gif)
Crimsoon:
Jag är trots allt en fattig student.
haha i feel you
du får väl satsa på de 100 som kommer senare ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
19 dagar kvar!
Dagens bandsläpp:
Jag är min egen Dolly Parton
Sick Puppies [AU]
Serenades
Sahara Hotnights
Supersci
jj
Prop Dylan
Giana Factory [DK]
Marigold
Cavanaugh
Nån som har koll på om man kan komma vilken tid som helst på dygnet första dagen och hämta ut band och komma in på campingen? Som det ser ut just nu kommer jag dit mitt i natten mellan Tisdag och Onsdag, vore ju tråkigt då att få vänta till morgonen med att komma in.
Oh, kommer Sahara Nights 🙂 jag ska dit iaf. Men jag jobbar och grejar också, och var ute sent, så jag har utan camping. Utan åker dit så ofta jag kan och sover hemma lite då och då, bor inte så långt från Borlänge jag.
Shalala om exakt tre veckor åker jag dit! I år orkar jag inte häcka där hela veckan utan drar upp på onsdagen.
Ssarah:
Shalala om exakt tre veckor åker jag dit!
Samma här. Börjar du också få lite smått panik?
Så mycket jag måste hinna ordna men jag tar aldrig tag i det. Måste ju ha tält och allt vad det är! Men de är slut överallt här. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
El Guaje:
Börjar du också få lite smått panik?
Näe.. faktiskt inte. Har inget tält, inget liggunderlag, ingen alkohol osv men äh det fixar jag sen. Tänkte satsa på att köra rätt enkelt i år så det är trots allt inte allt för mycket jag behöver få tag på.
Nu vet jag inte vart du bor, men någonstans borde tält finnas ju!
Ssarah:
Tänkte satsa på att köra rätt enkelt i år så det är trots allt inte allt för mycket jag behöver få tag på.
Hehe okej, det är bra att du kan ta det så lugnt! Mitt problem är nog att jag längtar så mycket nu, går inte en timma utan att jag tänker på det och då blir jag påmind om allt som saknas hela tiden. Borde kanske slappna av lite, tre veckor är ju trots allt en rätt lång tid.
Ssarah:
Nu vet jag inte vart du bor, men någonstans borde tält finnas ju!
Nja, alla har bara stora tält kvar. Men får leta runt i städerna runt omkring här, det löser sig alltid till slut. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Ssarah:
tre veckor
seriöst är det icke längre kvar????
El Guaje:
Börjar
El Guaje:
få
El Guaje:
smått panik
sweetyes:
Egentligen är det tre veckor minus två dagar ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
sweetyes:
Ha denna som startsida precis som jag så får du ännu mer panik!
Nedräkning ![]()
Ssarah:
Egentligen är det tre veckor minus två dagar
El Guaje:
Ha denna som startsida
Skämtar ni med mig eller? Åh panik jag får. Trodde det var typ två månader kvar!!!!! Bra tidsuppfattning.
Mycket att fixa innan ju, och jag är pank?!
sweetyes:
Trodde det var typ två månader kvar!!!!! Bra tidsuppfattning. Mycket att fixa innan ju, och jag är pank?!
Mycket bra tidsuppfattning! ![[surprised]](/img/smilies/surprised.gif)
Det var ju inge bra. Men det är väl inte så mycket som kostar som man behöver som kostar innan. Det är väl typ bara tält och dricka? Vilket iofs kan dra iväg lite. ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
sweetyes:
Skämtar ni med mig eller? Åh panik jag får. Trodde det var typ två månader kvar!!!!! Bra tidsuppfattning. Mycket att fixa innan ju, och jag är pank?!
Ibland kommer verkligheten ikapp en!
Du kan förresten komma undan billigt..
Sovplats - våldgästa någons tält, däcka på marken eller dygna
Alkohol - du är tjej så det är bara att vara lite trevlig och charma till dig en dryck eller femtio
Mat - samma där, eller köp knäcke + mjukost
El Guaje:
typ bara tält och dricka
Jaa, men precis! Jag har 700 spänn som ska gå till dricka och tatuering (som förmodligen skulle kosta runt 700). Fattar ej hur jag ska klara detta.
Men det löser sig, det gör det alltid.........