ÅH VAD MÅNGA BRA SOM KOMMER.
JAG OCH ROBIN SKA DIT
NaPe:
Jaaa
Ja, men det är sant. 🙂 Men personligen tycker jag att det är bra om det bara kommer ett fåtal band som jag vill se, för annars missar jag bara flera av de jag egentligen skulle vilja se då det är himla skoj att vara utanför festivalområdet också.
Dessutom är det ju oftast så jäkla varmt under p&l också. (= att det är skönt att chilla på campingen)
Införskaffade mig biljett för en månad sen ungefär, och sen dess har jag blivit mer och mer taggad för varje dag som gått typ! ![]()
bögjenn:
JAG OCH ROBIN SKA DIT
hihihi
sweetyes:
Införskaffade mig biljett för en månad sen ungefär, och sen dess har jag blivit mer och mer taggad för varje dag som gått typ!
Håller med dig! Låter riktigt awesome, även fastän alla banden inte är det mest önskvärda! Blir så sugen! 😀
NaPe:
Blir så sugen!
Bestääääll! 🙂
För övrigt så väntar jag på ett riktigt bra bandsläpp till, sen är jag faktiskt nöjd, så blir allt annat ett plus bara. Tror jag iallafall. Heee hee
Vi ses på lugn camping deluxe gott folk! ![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Ska jobba som funktionär, och troligen bo på den lugna campingen. Dock vet jag inte vilka jag ska dra dit med för ingen jag känner har typ råd 🙁
mjoelk:
Vi ses på lugn camping deluxe
WE SURE DO, SIR!
fitta dum flickvän och bästakompis försöker tvinga mig att åka till peace and love
aldrig
Kanske ska till P&L![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Har bestämt mig för att jag troligen kommer lägga min Sverigeresa under datumen för P&L och åka dit. Blir ju trots allt tredje (eller är det t.o.m. fjärde) året i rad och många gamla goda vänner ska dit.
Lineupen är fan rätt bra också. Det är rätt många akter jag sett tidigare, tyvärr, men fortfarande kul att se igen när det är bra grejer.
Bob Dylan
M.I.A.
Deadmau5
Ziggy Marley
Looptroop Rockers
Veronica Maggio
Asta Kask
Atmosphere
CunninLynguists
Kapten Röd
Miss Li
Movits!
Sage Francis
Säkert!
Esbjörn Hazelius (kolla in den här snubben om ni åker, helt fantastisk!)
Organismen
Dessa känns alltifrån väldigt till måttligt intressanta. Det är ändå en längre lista än jag nånsin lyckats få till inför ett festivalbesök tidigare, tror jag.
Så ses där, antar jag. Nån borde arrangera en ordentlig UM-på-festival-träff.
NaPe:
tärt
Hahaha, var helt jävla övertygad om att du var från Sundsvall när jag läste det ordet. Kollade och hade rätt.
Tackade ja till funktionärsjobb där, fast är ännu inte säker på att jag kan ta mig dit och så. Hmmmm.
Kviq:
Tackade ja till funktionärsjobb där, fast är ännu inte säker på att jag kan ta mig dit och så. Hmmmm.
Planka på tåget. Var rebell. Var femton. Var stark. Rök Virginia Slim och ha för mycket smink.
FÖR HELVETE BARA GÖR DET!!!!!!1
*punk*
Penstrokes:
Planka på tåget. Var rebell. Var femton. Var stark. Rök Virginia Slim och ha för mycket smink.
FÖR HELVETE BARA GÖR DET!!!!!!1
*punk*
Hade varit kul om det kommit dit umare som jag kan träffa och låtsas känna!
Skall nog försöka mig på att ta mig dit.
Konstigt att gifta sig där..