asså jag är så jävla lycklig
FYFAN VAD BRA SITTER OCH LER SOM EN TÖNT
Lounge fact:
FYFAN VAD BRA SITTER OCH LER SOM EN...
...COOLING!![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
The Strokes!!!!!!!!!!
Kings of Leon
Volbeat
Håkan Hellström
Journey
Mando Diao
The Sounds
Maskinen
Kapten Röd
Petter
Rebecca & Fiona
Underoath
Graveyard
Är de som är jätte/medelintressanta än så länge..
kan inte soad komma till p&l med? ellerrrr eddie vedder / maynard james keenan.. då skulle festivalen bli 100 % ist för 99 %
eller ratm fan va fett
hoppas på någon av d..
Funderade på att sälja biljetten innan de släppte Bob Dylan... Sen släppte de Strokes... FAN vad glad jag är över min biljett nu alltså![[love]](/img/smilies/love.gif)
eller alice in chains som jag missade förra året![[party]](/img/smilies/party.gif)
Var heeelt opepp på den men jag sväljer min stolthet eftersom jag måste se Dylan och the Strokes! Höll på att smälla av när jag såg att de bokat dessa två.
Rätt sugen på att se M.I.A. med.
Ska dit 😀
Hade lagt ner planerna på att åka men Bad Religion och The Strokes blev för mycket för mig. Så nu är biljett ordnad. Längtar jävel!!
Jag vill verkligen dit, uppleva festivalen för första gången i mitt liv! Men känns inte så värt i år liksom! De flesta av artisterna verkar inte vara så intressanta, så det känns ju lite tärt. Så får se om jag ska orka lägga pengarna på det eller ej, men kanske ångrar mig om jag inte drar dit istället, när jag varit så sugen på't.. :s
NaPe:
om jag ska orka lägga pengarna på det eller ej
Jag tycker att det är värt trots att det inte är såå lockande artister, stämningen och människorna gör det alltid värt. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
sweetyes:
Jag tycker att det är värt trots att det inte är såå lockande artister, stämningen och människorna gör det alltid värt.
Jaaa, iofs så har du nog rätt där! För jag tror vi är lika på det sättet isf! Jag brukar inte vara den som klagar, eftersom sällskapet och hela grejen kan vara så härligt awesome ändå när man är på events, osv! Men att lägga pengarna på't när jag annars har så lite cash på mig, that's the question... Men jag känner att drar jag inte dit, så blir sommaren inte lika azm! Haha! 🙂