Aviseringar
Rensa alla

Peace & Love 2009

Ämnesstartare

Önskade man hade råd..[n] Bor i blge så skulle vart as kul,
gick på det förra året!

SvaraCitera

KristalleN:

jo har sett honom ett flertal gånger på liseberg haha 😛 band of horses skulle va grymt, missade dem när de lirade på sticky

Jahopp, det hade man missat totalt! Får ha bättre koll på sådant där .. när var det dom spelade på Sticky? www.justfuckinggoogleit.com säger jag till mig själv 🙂

SvaraCitera

WeeSC:

Jahopp, det hade man missat totalt! Får ha bättre koll på sådant där .. när var det dom spelade på Sticky?

Det måste väl vara drygt ett år sen, fick samma kväll veta att de skulle lira och att då sätta sig i bilen och köra 2 h och chansa på att komma in och se 20 min av spelningen kändes lite onödigt =)

SvaraCitera

KristalleN:

sätta sig i bilen och köra 2 h och chansa på att komma in och se 20 min av spelningen kändes lite onödigt =)

Ja, onödigt hade det varit för det brukar vara fullt där när mer eller mindre stora band lirar och dessutom hade du rent spontant tagit några öl så du inte kan åka hem efteråt heller [bigcheers]

SvaraCitera

WeeSC:

Ja, onödigt hade det varit för det brukar vara fullt där när mer eller mindre stora band lirar och dessutom hade du rent spontant tagit några öl så du inte kan åka hem efteråt heller [bigcheers]

Ja precis, blir ju fullt direkt liksom =) Märkte man ju när biljetterna till Glasvegas släpptes till Storan. Haha ne sovplats är lugnt, min bror bor 100 m från Sticky så då kan man ta många öl[bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

The Kooks kommer nu, alltså finns det ingen anledning på jorden för mig att inte dra dit. FÄST!

SvaraCitera

Det enda som är någorlunda bra bland det där är Thåström. Majoriteten på den listan hade jag aldrig hört talas om.

SvaraCitera

jag ska dit [cheers]
många bra band som släppts nu. [wink]

SvaraCitera
Ssarah

Jodå, dit ska man nog.

SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Turbonegro [NO]

Seriöst, enda roliga [sad]
Bor 2 mil ifrån PL så borde ju dra dit iaf [rolleyes]

SvaraCitera

CharliesName:

Seriöst, enda roliga

Ehm? Va?

SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ehm? Va?

Oj [blush]
*Enda roliga BANDET

SvaraCitera

CharliesName:

*Enda roliga BANDET

Haha!
Men även du borde väl gilla mer än dom?
Raised fist kanske?

SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Haha!
Men även du borde väl gilla mer än dom?
Raised fist kanske?

VAAAA?! [surprised] Så dom ska komma?! [surprised]
... *kollar sidan*

Blindside, deras gamla låtar [y]
Cult of Luna, har några bra låtar (minns dock inte vilka, brorsan som lyssna på dom [rolleyes])
Raised Fist, ja jävlar, dom är bra! [y] Working on wood [y]
Slagsmålsklubben, haha, bra å bra, lyssna lite på dom förr iaf [blush]

Men annars vare nog fan inte så mycket mer kul [n]

SvaraCitera

CharliesName:

Men annars vare nog fan inte så mycket mer kul

Tysta Mari tror jag du kan gilla också [party]
Sen finns det massa andra band jag gillar med. [cool]

SvaraCitera