Aviseringar
Rensa alla

Paradise hotel :$

Anura:
varför tkr så många illa om Emelie?

tycker hon är ganska lame, hon är så överdriven och snackar hela tiden om hur mycket faketuttar hon har 

SvaraCitera

ringde min syster

hon ba kollar på paradise hotel

ja ba emelie åker ut

hon ba eru seriös?

aa sa ja

hon ba nej du får inte berätta å så la hon på

jävla svin

SvaraCitera

har inte sett gårdagens avsnitt, varför läser jag här då 🙁 dumma mej

SvaraCitera

debepe:

Hon försökte få honom på andra tankar och det fungerade inte, är man dum i huvudet då? Kan hålla med om att Niklas var ett dåligt val men tror inte det är så lätt väl inne i hotellet.

Dessutom... Hur är man lömsk om man är dum i huvudet? Tror vi båda kan vara överens om att hon inte var särskilt lömsk. Det är i varje fall inte det rätta ordet att beskriva hennes beteende på
Jaha, kanske skulle läsa det här innan jag skrev förgående kommentar. Då är vi inte överens

om man väljer ett par där personerna har stått ihop länge och har känslor för varandra, så ja, då gör man ett dumt val.

klart man kan vara lömsk och korkad, känner en sådan person irl. bara för att man är oberäknelig och försöker vara utstuderad betyder det inte att man är smart eller gör smarta grejer.

SvaraCitera

fan va konstigt avsnitt igårkväll 

och varför varför vaaaaaa rrrr fff öööö rrrrrrr håller man på att stoppa upp bollar i fissen för 

SvaraCitera

Blivande_japan: om man väljer ett par där personerna har stått ihop länge och har känslor för varandra, så ja, då gör man ett dumt val.

Tycker det är smart att splittra husets starkaste par 

Blivande_japan: klart man kan vara lömsk och korkad

Ja, lömsk och korkad men det känns som vissa påstår att hon var lömsk Istället för korkad.

Blivande_japan: bara för att man är oberäknelig och försöker vara utstuderad betyder det inte att man är smart eller gör smarta grejer.

Tror fortfarande att hon var förvirrad och försökte hålla masken, det kanske kan ge sken av att försöka vara lömsk men återigen... Vad är problemet med att vara lömsk när spelet går ut på det? Haha

Förstår om man kan ha något emot henne men personligen hade jag det förut för att hon var så stel och udda, inte på grund av att hon spelade spelet. Dessutom spelade hon ganska bra med tanke på hur det gick efteråt 🙂

SvaraCitera

debepe:

Tycker det är smart att splittra husets starkaste par 

det kan vara smart, om man gör exempelvis som niklas gjorde när han slängde ut joppe, dock är det ganska korkat när man kommer in som ny då det starkaste paret ofta är starka för att de är populära, därmed gör man sig impopulär om man bara kommer in och splittrar dem

därför tycker jag det var korkat.

debepe: Tror fortfarande att hon var förvirrad och försökte hålla masken, det kanske kan ge sken av att försöka vara lömsk men återigen... Vad är problemet med att vara lömsk när spelet går ut på det? Haha
Förstår om man kan ha något emot henne men personligen hade jag det förut för att hon var så stel och udda, inte på grund av att hon spelade spelet. Dessutom spelade hon ganska bra med tanke på hur det gick efteråt 🙂

jag tycker hon spelade spelet korkat, och dessutom lyckas hon framställa sig själv som en sjukt oskön människa.

SvaraCitera

Fan va sexig Linnea är asså

SvaraCitera

FAAN, Fröidh åker ut, och jesper johansson in, jag hatar Jesper Johansson, falsk äcklig *****

Sen vet jag inte om paow kommer in sen, hatar hon också men förmodligen gör hon det!  Äcklig sverigedemokrat! Justia spoiler varning för er som inte har viaplay

SvaraCitera
Simi
 Simi

Skriver just nu en uppsats om filmen Rear Window och tar där upp hur folk blir fixerade vid "spectacle", finner attraktion i att åskåda andra och gillar att åskåda delar av andra människors liv och  dra slutsatser baserade på det de sett.

Ni  har varit till stor hjälp era sjuka jävlar!

SvaraCitera

Simi: Ni  har varit till stor hjälp era sjuka jävlar!

"okej"

SvaraCitera

brukar se gårdagens avsnitt på tv3play dagen efter, vad sysslar dom med inne på hotellet egentligen? och linneas "hemlighet" omg

SvaraCitera

kollar lite ibland Rodnar

SvaraCitera

Blivande_japan: dock är det ganska korkat

Ja

Blivande_japan: därför tycker jag det var korkat.

Ja, som sagt, jag med

Blivande_japan: ag tycker hon spelade spelet korkat, och dessutom lyckas hon framställa sig själv som en sjukt oskön människa.

Ja, det jag menat hela tiden 🙂

SvaraCitera

Åhh nejj, den skitjobbiga killen ska komma tillbaka, och förstöra allting. Gråter

SvaraCitera