Gifted:
Jag menade mer att själva hysterin, stressen, kring sex försvinner just när man haft det första gångerna.
jo men visst! 😀 men d e fortfarande fantastiskt HÄÄÄRLIT! 😀 DOCK måste jag säga att som erfaren sexare så skippar jag heldre sex än har dåligt sex. som å dricka öl. skippar heldre att bli full om d e på äcklig öl. måste vara bra grejjer!![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
SaltaKätzchen:
"Hora /substantiv/ är ett ord som används om en kvinna som har sex före eller vid sidan av äktenskapet, så kallat hor.
I den mån en man anklagas för samma brott, kallas han horbock."Alltså, om man har sex med någon man inte är gift med så är man en "hora". :<
min uppfattning om horor har alltid varit densamma som betydelsen för öknamnet "slampa"..
Men fan vilken fixering.. VAR STOLT, sluta bry dig, inget fel alls ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Greger_EFG:
jag tycker du förstorar upp saken med sex.
För att jag tycker att man ska må bra psykiskt även om man nyss förlorat sin oskuld?
Thessi:
För att jag tycker att man ska må bra psykiskt även om man nyss förlorat sin oskuld?
Även om?
Det jag menar är att du snackar om att man skulle må sjukt dåligt, då tar man det ju vääääldigt seriöst.
Dessutom är det som jag sa inte SÅ svårt att hitta nån man gillar att sätta på.
talrik:
måste vara bra grejje
japp
sweetOrange:
min uppfattning om horor har alltid varit densamma som betydelsen för öknamnet "slampa"..
Jao, det är väll ungefär som att man kallar alla för "bögar", fast det inte har något med homosexuallitet att göra, utan bara används som ett betydelselöst skällsord eller nått, kanske. 🙁
Sen används ju "hora" ibland för prostituerade, vilket stämmer på ett sätt, eftersom att prostituerade har sex utanför äktenskapet, och därmed är horor, och dessutom har det som yrke att hora ju, typ. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
SaltaKätzchen:
Om man är under 18 är man förmodligen inte gift, har man sex utanför äktenskapet blir man dömd för hor, och då är man en hora/horbock, och då kanske man blir utstöt från sin familj och typ stenad till döds och sånnt?
jo jävlar, och vi lever ju i 1700-talet fortfarande
SaltaKätzchen:
Om man är under 18 är man förmodligen inte gift, har man sex utanför äktenskapet blir man dömd för hor, och då är man en hora/horbock, och då kanske man blir utstöt från sin familj och typ stenad till döds och sånnt?
jo jävlar, och vi lever ju i 1700-talet fortfarande
SaltaKätzchen:
Jao, det är väll ungefär som att man kallar alla för "bögar", fast det inte har något med homosexuallitet att göra, utan bara används som ett betydelselöst skällsord eller nått, kanske. 🙁
det där tycker jag bara är fel
hur kan en sak eller ett agerande vara bögigt?
alla människor är olika och agerar olika. man skulle kunna likna gångstil t.ex. en homos. kille kan gå feminint. hetrox. kvinnor går troligen feminint.. då skulle ngn "klyftig" människa kunna påstå att den kvinnan är bögig. ![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
SaltaKätzchen:
Sen används ju "hora" ibland för prostituerade
det är säkerligen också en anledning till att jag inte tyckte hennes uttalande var ok.
kk 🙂
CharliesName:
Jag är 18 å har den kvar ^^ då och då känns det mysko, speciellt när folk skämtar om det. men oftast så bryr jag mig inte, ger den hellre till nån jag verkligen tycker om än å bara slänga bort den.
hahha vadå slänga bort den? första ligget är vädelöst!
Tråden låst på grund av inaktivitet