Aviseringar
Rensa alla

någon som vill ta min oskuld?!??!

Ämnesstartare

stoerttard:

någon som känner igen sig i detta? [cute]

Ni känner antagligen till att man kan riskera att utmärka sig som en kille som är "desperat efter sex" om man raggar på fel sätt. Jag tycker dock att det verkar som om desperationen kan utmärkas på två sätt, och de är faktiskt motsatser till varandra:

#1:
Man struntar i tjejen om hon spelar svårfångad och börjar stöta på någon annan,
helt enkelt för att visa att man inte är så desperat att man måste ragga upp en specifik tjej hela tiden.

#2:
Man raggar på samma tjej en stund för att visa att man gillar just henne, och inte har lust att ragga på någon annan för tillfället.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga kebu.

SvaraCitera
time
 time

Marmoth:

Är det verkligen så, eller är det bara en klyscha folk kör med för att rättfärdiga sin tidiga sexuella debut?

Känner så själv, och känner flera som tycker likadant. Jag försöker inte rättfärdiga min tidiga sexuella debut, nej. Snarare tvärtom.

SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Känner så själv, och känner flera som tycker likadant. Jag försöker inte rättfärdiga min tidiga sexuella debut, nej. Snarare tvärtom.

Hängde inte riktigt med nu, hur känner du?

Jag menar, det känns också som att "klyschan" är något som är mest applicerbart på tjejer. Det propageras mest för att det är tjejer som ska "känna sig redo" och inte rusha. Jag har heller aldrig stött på en kille som överhuvudtaget har övervägt om han borde ha väntat längre eller ej. Därför tycker jag att det känns lite som en gammaldags och religiös norm som man propagerar, för enbart för att tjejer ska vänta med att ha sex. Man "förheligar" sex på något vis.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tro mig det kommer... Jag hade också en liknande period, för några månader sen fast då ville jag bli kär och ha en kille (har aldrig varit det eller haft en snubbe). Men jag hittade ingen och gjorde jag det så ansträngde jag mig för hårt så det faila. Det var inte förens jag "gav upp", slutade bry mig och va mer mig själv igen som en jättegullig kille tog kontakt med mig. Och nu är jag så galet kär så jag inte vet vart jag ska ta vägen. [rolleyes]

SvaraCitera
time
 time

Marmoth:

Hängde inte riktigt med nu, hur känner du?

Att man kan ångra sig över hur tidigt man debuterade?

SvaraCitera
time
 time

Marmoth:

Jag har heller aldrig stött på en kille som överhuvudtaget har övervägt om han borde ha väntat längre eller ej.

Finns ju däremot killar som vill, men sen ändå inte kan på grund av nervositet. Då är man ju illa tvungen att vänta lite till i vilket fall som helst, det vill säga, snubben var inte redo. Det är inte sexet jag vill "förheliga", snarare barndomen, och att man inte ska behöva känna press på sig att göra vuxensaker bara för att man "är ju 17/18/19 år gammal nu", eller något annat liknande argument.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:

ska vi knulla?

jag vill knulla en tjej jag är uppen för vad som helst

Avregistrerad:

ska vi knulla?

[love][bigcheers]

SvaraCitera

Du lär ångra det om du rushar in i det. Kom ihåg, den du förlorar oskulden till kommer du antagligen komma ihåg. Du vill nog inte göra den upplevelsen till något dåligt bara för att bevisa det till någon. Det är bättre om du kommer ihåg det som en bra sak, även om många tycker sex är överskattad och så. Jag tycker det är aningen överskattat, men det är något underbart och jag är glad att jag förlorade oskulden till någon jag älskade och jag ångrar inte det en enda sekund. Gör inget dumt bara för att "passa in". Finns faktiskt tjejer i min skola som går ska börja andra året i gymnasiet och har inte förlorat oskulden än. Det är ingenting pinsamt, ingenting löjligt eller så.

SvaraCitera

Vill du knulla?

SvaraCitera

någon som vill knulla

SvaraCitera
Ämnesstartare

mr.angered:

någon som vill knulla

jag

SvaraCitera

föredrar du oförstående ynglingar som kan skadda eller en förstående å försiktig man? 😉

SvaraCitera

jag vill ha ett riktigt stårt samlag!

SvaraCitera
Ämnesstartare

onaormala_tankar:

föredrar du oförstående ynglingar som kan skadda eller en förstående å försiktig man? 😉

[love]

SvaraCitera