Minns inte, så bra då! ![]()
Fast jo, förra torsdagen skulle jag tro pga prestationsångest.
inatt faktiskt, första gången jag grät på flera veckor. (ovanligt, är en riktig bölis annars)
jag vet inte riktigt varför jag var ledsen,
tror mest att jag är rädd för att bli sårad igen
Eftersom jag "umgås" egentligen alldeles för mycket med ett gammalt ex
Igår eller dagens innan dess. Stor sorg över dåliga nyheter.
Senaste gången när jag grät "okontrollerbart var i skolan när vi skulle ta spruta. För typ ett halv år sedan. Jag är så sjukt spruträdd.. he-he..
Gråter gråter gråter.
Grät senast vet inte pga kommer inte ihåg.
Grät nog på fyllan häromdan, minns inte varför....
Jag gråter sällan. Det bör väl ha varit efter ett försök för något år sedan väl? så måste det vara. det tjänar inget till med snyftande för mig brukar jag tänka, dock uppmuntrar jag andra att gråta ut, vilket är hyckleri
Jag minns faktiskt inte, det var rätt längesen nu.
jag grät senast för ngn vecka sedan när mamma betedde sig väldans förbryllande
då hade jag iaf en fin pojkvän som kramade om mig o köpte choklad
oftast gråter jag själv uhuhuhu
jag gråter både när jag är glad o när jag är ledsen så då blire ju att jag gråter väldans ofta
men nuförtiden äre mer sällan
kan inte gråta längre, tillåter inte mig själv att göra det även om jag nog skulle behövt de många gånger.
grät senast igår pga var sur/ledsen pga vet inte
innan det var det rätt jävla länge sen jag grät.
Maximilliam:
Gråter sällan men visst förekommer det.Grät senast över en artikel tidningen Aftonbladet skrev om en 12-årig pojke som fick lämna livet alldeles för tidigt i cancer. Hans sista önskan var bland annat att dö medans han sov hemma i sitt rum utan sina plågor. Han hade haft cancern i levern sedan några år tillbaka och hans högsta önskan var att kunna spela fotboll igen. Sebastian som han hette dog till slut inne på sitt rum, under sömn medans hans mamma höll om hans nacke och fick bevittna hans sista andetag runt 04:00 på natten. Han fick alltså sin sista önskan uppfylld!Artikeln berörde mig verkligen och fick mig att tänka tillbaka på när jag fick bevittna min far ta sitt sista andetag när jag var i 10 års ålder. (Även han i cancer) Hemskaste upplevelsen i mitt liv! I wish cancer got cancer and died.
det här gjorde mig ledsen att höra
världen är dålig
grät utav chock och förlust i helgen. grät av besvikelse och hopplöshet i natt. woop woop, döden.