Aviseringar
Rensa alla

När grät ni senast - varför?

Ämnesstartare

I love Lucy:

Jo, det är inte lockande att gå ut när det är mörkt, film i soffan känns mer lockande

Ja, utan tvekan. Jag har upp i mot 50 osedda filmer i hyllan, vars uppgift är att förgylla min vinter. 🙂

Lite OT nu.[rolleyes]

SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

Jag har upp i mot 50 osedda filmer i hyllan, vars uppgift är att förgylla min vinter. 🙂

Fysiska, köpta filmer? ;o Oj! 🙂

----------------------
ont: Idag när jag inte kunde dricka glöggen jag köpte (nämnde jag mina hormoner?) [rolleyes][rolleyes]

SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Fysiska, köpta filmer? ;o Oj! 🙂

Delvis. Hälften ungefär. Resten är nerladdade, brända filmer med utskriven cover. Sen har jag ett femtiotal osedda (nerladdade) i min dvdpärm också. Jag köper endast klassiker och filmer jag vet att jag verkligen kommer att gilla, undantag är väldigt billiga, mer eller mindre intressanta filmer.

SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

Jag köper endast klassiker och filmer jag vet att jag verkligen kommer att gilla, undantag är väldigt billiga, mer eller mindre intressanta filmer.

Precis som jag då [y] (fast just nu har jag inte pengar till filmer [sad])

SvaraCitera
Ämnesstartare

För några veckor sedan (eller månader) när jag blev dissad av tjej. [cute] 🙁

SvaraCitera

Idag. Blev arg på pappa. [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Förra veckan, för att mamma sa en del hårda ord.

SvaraCitera
Ämnesstartare

För en-två timmar sen.

Det blev för mycket.

SvaraCitera

Avregistrerad:

EDIT: Hur ofta brukar ni gråta å varför gråter ni då?

för en halv timma sedan. jag gråter varje natt. det är väl mest för att känna sig så äckligt misslyckad på alla sätt och vis. för saker som har hänt en som inte borde ha hänt. för man saknar viss allt för mycket...

SvaraCitera

Idag på SOn när vi såg på film. [cute] Fast det var bara några tårar å det var mörkt så ingen märkte det.
Inte p.g.a filmen utan alla typ kastade böcker i huvudet på mig och bara skrek på mig... fast jag bara satt där å tittade på filmen. Ingen hade brytt sig om att jag hadehelt ny t-shirt heller. x) Som det var nå't å gråtat över. x)
Fast jag kände mig iaf totalt misslyckad. Typ... Mamma å pappa bara bråkar å ska troligen skilja sig å jag är typ utanför i skolan. [cute]

SvaraCitera

Ikväll. Skar lök.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag grät senast för en vecka sen, pga att jag inte hade sovit på flera dagar, blev mental breakdown.

SvaraCitera
Bell
 Bell

I fredags, blev så besviken på en människa nära mig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag grät inombords idag, gills det?[cool]

SvaraCitera

Okej *öppnar mig*

Då jag såg Lucia i kyrkan i lördags och orgeln började spela och sedan alla röster föll in i en psalm[cry]. Säga vad man vill om kristendomen, men det var mäktigt som fan, och jag tror jag dog då.[bigsmile]

SvaraCitera