Aviseringar
Rensa alla

När grät ni senast - varför?

Idag, skrattade så mkt att jag började gråta. Hade världens kramp i magen efteråt. Fast jag kmr inte ihåg vad jag skrattade åt... [confused]

SvaraCitera
Ämnesstartare

dum mor

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lyssnade på en fin låt. Men jag grät nog av andra anledningar tror jag... men man vet ju aldrig. Det var i helgen tror jag. Innan dess var det ett tag sen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Igår. Jag fick ett väldigt fint SMS av Gosiie. [blush]

SvaraCitera

Igårkväll
Hur ska man säga...
Jag-orkar-inte-med-mitt-sjuka-liv-för alla-skriker-på-mig-och-avskyr-mig-ångest.
Kan nog beskriva det så. Hade precis haft ett rejält bråk för ingenting - som slutade med att jag blev tillruskad - och sedan sprang den personen iväg och skrek hur hemsk och sjuk jag var. >.< Hade inte ens gjort något.

SvaraCitera

Häromdagen.
Hörde min och mitt ex låt samtidigt som jag hade värsta deprimerande stunden + väldigt ensam.

= ledsen robbin. [sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

beholder:

Du skall väl även säga varför!

Jaha, men jag har problem att vara med människor som gråter, för då börjar jag också gråta. [cry]

SvaraCitera
Ämnesstartare

lite idag.. fick höra lite saker som blev alldeles för mkt för mig [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har gråtit nästan varenda dag sen jag kom hem, och det var tre månader sen nu. och varje dag jag inte gråter är jag nästan shockad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte minnas att jag gråtit på väldigt länge... är ganska oemotionell... det är ganska tråkigt...

SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Va inte långt ifrån att det kom en tår idag. fast jag "klara" mig ^^
Varför? livet suger ibland...

SvaraCitera
Ämnesstartare

beholder:

Grinade väl inte riktigt, man är väl man!

Även en man kan gråta. Det är ju inte precis så att bara kvinnor har tårkanaler. [tired]

OnT: Minns inte.

SvaraCitera
Ämnesstartare

I natt. Allting kändes bara så mycket.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig.

SvaraCitera