jag är 175 cm men tycker inte det är så jobbigt. om man har kompisar som är lika långa så är det okej, men jobbigt om ens kompis är 150 cm. Kan va jobbigt att ha högklackat utan att se ut som en flaggstång men annars är det ju snyggt att vara lång!
Det är lite läskigt med långa tjejer.
Långa män är läskigare, mötte en herre igår som säkerligen var 220-230 cm lång, kände mig som en dvärg med mina 180+cm
*känner mig gigantisk* ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Att vara lång är jättefint.
Önskar att jag fick hennes längd istället för mina 153cm.
skumgummiboll:
1.76 cm.
Fyfan vad ideal <333. Tycker hon alltid så eller är det mer när hon bär högre klackar och dyl.? Vafan få henne att kolla på top model eller något då känner jag själv alltid att jag kunde vara lite längre.
Det är skitsnyggt med långa brudar, utstrålar dominans om de går raka i ryggen etc.
😀 är du en riktigt bra vän så drar ni ut ikväll så tar du härliga bilder på henne så boostar du den delen av självförtroendet.
Jag skulle gärna vilja va så lång.
Alltså, tycker man 176 är för långt, då är längden inte ens största problem..
Matilda1988:
Värre att vara dvärg
jag är ca 1.68-1.70 och jag känner mej lång (har dock börjat komma över det) men jag hade en period då jag alltid mätte mej med folk i smyg osv. i hopp om att vara kortare xD..
men jag har kommit fram till att det är inte jag som är lång det är alla killar som är så jävla korta ! eller många killar är korta...
skumgummiboll:
LÅNG med sina 1.76 cm.
Lång ? , jag är 178~ och känner mig KORT,kort,KORT ( e kille då men..) många tjejer klagar på att de e "jättelånga" när de e runt 178-180, jag anser att en tjej är jattelång när hon är 185+ eller nonstans där runtomkring...
tycker inte hon behöver känna sig för lång. tycker hon ska vara nöjd istället.
jag är 175 och trivs väldigt bra med det.
så trevligt att kunna se ner på alla små kortisar.
massacre:
tycker inte hon behöver känna sig för lång. tycker hon ska vara nöjd istället.
jag är 175 och trivs väldigt bra med det.
så trevligt att kunna se ner på alla små kortisar.
Haha, jo
längd=makt ![[party]](/img/smilies/party.gif)
hell yeah! ![]()
Nej, jag tycker inte det är för långt. 🙂 Jag själv skulle gärna vilja vara så lång, är jättekort... :/