Brat brat stek stek:
Stämmer ju inte! Jag bör ha blivit 181 enligt den, är 177. Min syrra bör ha blivit 170, hon är 173.
vet inte om du inte vet vad genomsnitt betyder men ok,tack för at du öppnar upp dig för mig 
provade den där formeln på mig + flera st jag känner
stämde inte in på någon öht
elverpigen: et inte om du inte vet vad genomsnitt betyder men ok,tack för at du öppnar upp dig för mig

(lol @ ditt utförliga trevliga svar till dan och drygsvar till mig. bitch.)
(lol @ ditt utförliga trevliga svar till dan och drygsvar till mig. bitch.)
du löjlade dig ju. ett par cm hit lr dit liksom.
provade den där formeln på mig + flera st jag känner
stämde inte in på någon öht
nahepp slipp då mitt liv e 1 lögn 

elverpigen:
du löjlade dig ju. ett par cm hit lr dit liksom.
nahepp slipp då mitt liv e 1 lögn
e förbannad : ( kunde ha blivit nästan lång lix :(((
kekeoxo:
e förbannad : ( kunde ha blivit nästan lång lix :(((
istället blev du liten och skitsöt. livet e hemskt :((((((
elverpigen:
istället blev du liten och skitsöt. livet e hemskt :((((((
vad gullig du är elvis! har iof inge längdkomplex men hade varit praktiskt att vara lite längre ibland
kekeoxo:
vad gullig du är elvis! har iof inge längdkomplex men hade varit praktiskt att vara lite längre ibland
mm förstår dig, har pojkvän och vän vars gemensamma medellängd blir 2 m, de är bra att ha typ när man ska ta ner saker från hyllor och byta gardiner och sånt. eller ba vill ha nåt skräckingivande brevid sig på utekvällar och så.
elverpigen:
mm förstår dig, har pojkvän och vän vars gemensamma medellängd blir 2 m, de är bra att ha typ när man ska ta ner saker från hyllor och byta gardiner och sånt. eller ba vill ha nåt skräckingivande brevid sig på utekvällar och så.
ja eller när det är folkmassa,festivaler etc. mycket praktiskt.
känns som om man bara försvinner och inte får plats/bli mosad mitt bland folk som hobbiit. (obs minns dig som rätt lång 170+? eller)
kekeoxo:
ja eller när det är folkmassa,festivaler etc. mycket praktiskt.
känns som om man bara försvinner och inte får plats/bli mosad mitt bland folk som hobbiit. (obs minns dig som rätt lång 170+? eller)
aa fast du är väl så pass liten och lätt att du inte dödar folk om du sitter på deras axlar? sånt verkar mysigt. aa är nästan 175 så är "rätt lång"
Åtta: Med hjälp av avancerad matematik har jag tagit fram en prognos baserad på den information du givit oss. Tyvärr syns det inte på grafen, men jag förutspår att du kommer att vara cirka 7 meter lång vid din död.

Jag tar och chansar på X.
Vann jag nu?
den där uträkningen stämde precis in på mig. den sade: 187 cm. jag är: 187-188 cm.
Fråga din skolsyster...
enl den borde jag vara jättelång