Nej
Någon som bara svarar "jag" i "vilken umare?"?
Ja.
Som är en umare?
ne helst inte
som förlorat sitt utseende i en olycka. den förändras inte alls som person, lika glad o så som den va innan. mest ba du som sitter o typ äcklas o du äcklas verkligen. o typ ibland tänker du "ah asså hade den fortfarande sett bra ut hade den nog varit den som tröttnat o dumpat på mig istället." ba fö att slippa må dåligt över dina tankar övr att du egentligen vill lämna den fö typ nån som fortfarade har ett utseende kvar.
Kanske
Någon som var fuckboy som yngre?
skulle knappast bry mig om dåtid
som alltid vill kissa tillsammans när ni e utomhus? typ kanske gå runt på stan livet e fett bra o solen lyser jättefint o sånt o ni dricker mkt o typ så blir din partner kissnödig o typ drar i dig tills du följer me varje gång oxo typ irriterande som fan man vill ba typ nästan slå den för den drar så hårt för den är ju jättepissnödig o de gör så ont ont ont för den håller sig jättelänge för den vill ju att du ska hinna bli kissnödig också! Om du int fljr me kissar den hellre på sig
o den vägrar toaletter på stan för den e livrädd för bakterier började tänka på terrormat nu undrar om hon är så här jag vet inte man vet inte allt ibland fast det är skönt också
att inte veta
Nej
Som har en vanlig gammal knapptelefon istället för en smartphone?
Spelar ingen roll då det är upp till personen. Någon som är lite "småelak" ibland? 
jaeaeae det tyder väl på en viss obalans och osäkerhet kanske men görs det med finess i till folk som är med på den jargongen så är det ju fine. är väl verkligen inte alltid gullig hela tiden själv heller.
som är vansinnigt mån om sitt utseende?
Nej
Som är jävligt obehaglig och konstig
Nej.
Som är väldigt behaglig och konstig?
Ja
Som alltid har på sig en stor, rosa hatt när ni är ute?
beror på hur stor hatten är
som är döende?
Ja.
En som är missbrukare.
Ja, inom rimliga gränser - om man kan säga så.
Som ser panikslagen ut i ögonen när den skrattar hjärtligt?
nä
som aldrig skrattat på riktigt