AA när den e sjuk så den inte smittar
Ngn som vill att du ska se på när hen har sex med andra?
får ja ha sex med andra oxo isf? nä tror int ja skulle gilla de om ja va kär i tjejen 🙁
en partner som skojar om att skära upp din penis elr puppa medan du sover nä ni småretas innan ni ska sova
Nej, inte igen.
Någon som vägrar prata med dig om sitt förflutna?
nä. man skulle ju kunna säga att det förflutna inte spelar någon roll eftersom det hänt men det gör det visst.
Som slickar på sina fötter för att avgöra om de behöver tvättas eller inte?
Nej.
Som saknar körkort?
Ja
som inte slutar med saker som du bett hen sluta med massa gånger?
Beror på vad det är. Om det är något jag pga dumhet bett denne att sluta med fastän jag egentligen inte har rätt att kräva det, så ja. Men är det något som gör mig illa till mods eller värre än så, så nej.
som vägrar ge dig en puss på kinden framför folk?
Ja.
Något dramatiskt men: En partner som utfört ett våldsbrott (med avsikt) i det förflutna. (inte mot dig)?
nej
som e yrkeskriminell ej våldsamma saker
nixpix
någon som inte gillar katter?
ja
som är avskyvärd och förskräcklig
nej
Som är beroende av Wow?
Spelet? Ja om det fungerar, men nej om det går alldeles överstyr och hela livet just är WOW och att det knappt finns tid för annat. Skulle såklart försöka "hjälpa" och få henne att inse att det inte är allt och se om det blir betydligt "bättre".
Men beroende överhuvudtaget skulle vara svårt att ha en partner som är. 
Som konstant försöker att få dig att bli vegetarian (om du ej är det vill säga)?
Nja.. beror på hur mycket den försöker ändra på mig i längden
någon som bara är tillsammans med dig för sex och fysisk intimitet? Dvs friends with benefits ungefär
Nej
Någon som är tillsammans med dig för din personlighet, men inte är fysiskt attraherad?