om alla är typ av woody i toystory isf ja, annars så är dem ju säkert sånna där läskiga känslokolla dockor då neee 🙁
Någon som som har ocd att den måste dra sig fram på rumpan med "framtassarna" sådär som en hund varje gång den är i sitt/dit/ert hem
Ja det tror jag nog, vet ju ej helt säkert men jag gissar på det!
någon som kliar sig i rumpan och luktar på fingret minst 1 gång i timmen?
näe, det låter inte bra
som har för vana att duscha iskallt?
ja men vill inte duscha med henne isf 🙁 hon är ju lite sådär budhistmunk-cool då dock
Som försöker pusha på sin livsstil på dig?
beror på om det är nice livsstil
någon som skickar kärleksförklaringar till dig på facebook bestående lågupplösta bilder på hjärtan med texten "i love you"
Usch nej
Som bara springer. Hela tiden.
Nej, hur ska vi då ha tid att ligga överallt?
som har tappat framtänderna och inte ersatt dem med nya?
skulle köpt ett hamsterhjul till henne så vi kan spendera kvalitetstid o blivit lite kär i att hon var en sån jävla eldsjäl
Som aldrig är naken inför dig o alltid har ett par jeansshorts på sig under sina kläder, när hn duschar osv
ja
som under millisekunder försvinner ur ditt synfält och ersätts av en stor ödla
personen förnekar att det händer och anklagar dig för att lida av perceptionsstörning
ja. det finns btw ett x-files-avsnitt med exakt samma utgångspunkt. det äger.
som tycker att assistant director skinner är snyggare än cigarette smoking man?
ja vrf inte
som uttrycker lite försiktiga önskningar om hur hen önskar att ditt utseende ska se ut?
nej vill inte få mitt utseende kommenterat så
någon som älskar senap och äter det till allt?
Om det är bra senap
Som avskyr parmesanost?
egentligen inte men om allt annat är perfekt så.....
ngn som tycker om falukorv?
det äckligaste som finns + är gjort av gris så jag skulle ju vilja säga nej men ja vi får väl äta olika måltider då. har ändå gjort så i hela mitt liv när andra käkat korv.
som är livrädd för hundar och ej vill åtgärda detta?