blev vadå? 😛
Nej, eller alltså. Nej. Inte som livspartner direkt
råkade glömma o skriva till näste person;
som är jättejätte kort eller jättejätte lång så det skiljer typ 50 cm mellan er.
Hade varit stört coolt.
Någon som beter sig väldigt ytligt?
nää
någon som är rädd för ballonger hahaha
ja
någon som inte har en själ?
Ja.
Någon som aldrig avslutar sina meningar, så att du får gissa dig till vad hen försöker säga?
neeee
Någon som alltid slaktar dig på mariokart?
om alltid betyder varje gång vi spelar så ja. om alltid betyder att vi ska spela fett ofta så nej. crash team racing är mycket bättre än mario kart.
som säger "äh det lugnt den funkar" och pustar ut och kollar mot sitt skrev minst 7 ggr per dag. den blinkar med ögat och ler förföriskt vissa gånger (som för att antyda viss självdistans), andra gånger verkar den bara genuint besvärad och sedan lättad.
kulle irritera mig kanske ibland men ah nä skulle nog kunna dejta den
en som dejtar typ flera samtidigt som dej o typ du vet inte om de för än typ ni blitt seriös o typ då ser då får du reda på att typ den helgen innan varit hos den andra o sen även mitt på veckan o sen även samma morgon som du får reda på det av dens kompisar som ofta vill råka berätta sånt?
fast positivt enligt mig e typ att den kmr välja dig o bara dejta dig efter att de gått typ några veckor till kanske för att den blev dissad av dom andra elr så tyckte den bäst om dig? 😮
Ja, om vi aldrig kommit överens om att endast dejta varandra. Är för att dejta flera samtidigt, tror inte på monogami i ett så tidigt stadie. Tänker att man själv släpper den andre man dejtar när riktigt starka känslor utvecklats.
Som typ har en annorlunda .. ja. Men typ som älskar paprikor, eller som bara äter nudlar
ja bara jag slipper äta samma sak hela tin
som äter lchf o så fort man pratar om mat börjar propagera för att kolhydrater är grunden till allt dåligt i världen alla sjukdomar beror på de o om alla bara sluta äta kolhydrater så hade allt varit bra livsmedelsverket är korrupta av sjukvården o läkemedelsföretagen som hävdar man ska äta tallriksmodellen o de gör en bara sjuk o så börjar dom tjäna pengar på din sjuka kropp.. typ
skulle slå dövörat till
som enbart livnär sig på sojamjöl och kalvsylta
bajsfetisch? Vad menar du?
jadå
Som inte gillar max?
Ja
Som är 7 år yngre än dig?