Aviseringar
Rensa alla

Kan du tänka dig en partner som...

latest comments older comments

blev vadå? 😛 

Nej, eller alltså. Nej. Inte som livspartner direkt

SvaraCitera

råkade glömma o skriva till näste person;

som är jättejätte kort eller jättejätte lång så det skiljer typ 50 cm mellan er.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade varit stört coolt. 

Någon som beter sig väldigt ytligt?

SvaraCitera
Nia
 Nia

nää     

någon som är rädd för ballonger hahaha

SvaraCitera
Ämnesstartare

ja

någon som inte har en själ?

SvaraCitera

Ja.

Någon som aldrig avslutar sina meningar, så att du får gissa dig till vad hen försöker säga?

SvaraCitera
Ämnesstartare

neeee

Någon som alltid slaktar dig på mariokart?

SvaraCitera
Ämnesstartare

om alltid betyder varje gång vi spelar så ja. om alltid betyder att vi ska spela fett ofta så nej. crash team racing är mycket bättre än mario kart.

som säger "äh det lugnt den funkar" och pustar ut och kollar mot sitt skrev minst 7 ggr per dag. den blinkar med ögat och ler förföriskt vissa gånger (som för att antyda viss självdistans), andra gånger verkar den bara genuint besvärad och sedan lättad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

kulle irritera mig kanske ibland men ah nä skulle nog kunna dejta den

en som dejtar typ flera samtidigt som dej o typ du vet inte om de för än typ ni blitt seriös o typ då ser då får du reda på att typ den helgen innan varit hos den andra o sen även mitt på veckan o sen även samma morgon som du får reda på det av dens kompisar som ofta vill råka berätta sånt?

fast positivt enligt mig e typ att den kmr välja dig o bara dejta dig efter att de gått typ några veckor till kanske för att den blev dissad av dom andra elr så tyckte den bäst om dig? 😮

SvaraCitera

Ja, om vi aldrig kommit överens om att endast dejta varandra. Är för att dejta flera samtidigt, tror inte på monogami i ett så tidigt stadie. Tänker att man själv släpper den andre man dejtar när riktigt starka känslor utvecklats.

Som typ har en annorlunda .. ja. Men typ som älskar paprikor, eller som bara äter nudlar 

SvaraCitera
reben

ja bara jag slipper äta samma sak hela tin

som äter lchf o så fort man pratar om mat börjar propagera för att kolhydrater är grunden till allt dåligt i världen alla sjukdomar beror på de o om alla bara sluta äta kolhydrater så hade allt varit bra livsmedelsverket är korrupta av sjukvården o läkemedelsföretagen som hävdar man ska äta tallriksmodellen o de gör en bara sjuk o så börjar dom tjäna pengar på din sjuka kropp.. typ

SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle slå dövörat till

som enbart livnär sig på sojamjöl och kalvsylta

SvaraCitera

bajsfetisch? Vad menar du? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

jadå

Som inte gillar max?

SvaraCitera
Ämnesstartare