nä![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
wt lol
patrick bateman:
haha menade faktiskt inte så. menade att när jag gick i ettan första gången fanns det smarta, riktigt smarta. andra gången fanns det med smarta, tredje var ingen smartare än mig och nu fjärde finns det inte ens nån halvsmart. tom nördarna är rätt dumma
Klockrent. ![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
patrick bateman:
ja det är de verkligen
Okej jag klagar på att folk måste göra någonting hela tiden och inser att det egentligen är en felformulering för det dom gör är fan inget riktigt heller. Failing species.
patrick bateman:
usch. ja jobbigt med bortskämda ungar. man får passa sig asså
Ja fy fan.
Jag har svårt att se mig i framtiden, inte för att jag inte kan tänka mig som äldre, mognare, strukturerad och roslagen, men för att jag alltid haft en känsla och övertygelse av att jag kommer vara död innan jag når 30.
höna:
en unge i ena handen och 1 öl i den andra
var det ditt försök? ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
höna:
nä
to late. du skrev vad du trodde ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
dazed:
Klockrent.
sank you ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
dazed:
Okej jag klagar på att folk måste göra någonting hela tiden och inser att det egentligen är en felformulering för det dom gör är fan inget riktigt heller. Failing species.
haha stenhård fail. sad but tue
trointeattduärnågot:
ag har svårt att se mig i framtiden, inte för att jag inte kan tänka mig som äldre, mognare, strukturerad och roslagen, men för att jag alltid haft en känsla och övertygelse av att jag kommer vara död innan jag når 30.
dude. det är ju lite creepy. varför tror du det?
patrick bateman:
dude. det är ju lite creepy. varför tror du det?
Känslan kan jag inte förklara, men när jag tänker på framtiden inser jag att "det kvittar ju, jag lever ändå inte då". Övertygad är jag för att jag inte kommer orka leva åtta hela år till.
trointeattduärnågot:
Känslan kan jag inte förklara, men när jag tänker på framtiden inser jag att "det kvittar ju, jag lever ändå inte då". Övertygad är jag för att jag inte kommer orka leva åtta hela år till.
usch, låter inte så kul. hoppas du kan finna nåt värt att leva ytterligare ett tag till iaf ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
patrick bateman:
usch, låter inte så kul. hoppas du kan finna nåt värt att leva ytterligare ett tag till iaf
Det är ganska skönt att redan vara redo för döden, hur mörkt och cyniskt det än kan låta.
cuzIcan:
kmr det att gå? Assa du är redan the awesome of the awesome liksom^^
Om alla andra blir 20 gånger sämre så funkar det också.
aristoteles:
Om alla andra blir 20 gånger sämre så funkar det också.
jo det är sant och tyvärr mkt troligt:-(
patrick bateman:
ag kan det inte. försökt länga nu att sätta mig själv in in hur det är att vara så gammal och seriös. går liksom inte. kan fan inte ens sätta mig in i hur det är att vara 20.
Det blir nog lätt så när man inte vet vad man vill utbilda sig till/jobba med.
Har iofs svårt att föreställa mig mig själv också, finns så mycket jag vill göra att jag kan se en massa alternativa jag.
trointeattduärnågot:
Det är ganska skönt att redan vara redo för döden, hur mörkt och cyniskt det än kan låta.
ja du jag vet inte. på vissa sätt kan jag hålla med så att man inte panikar pga döden och istället lever men jag är väldigt rädd för döden. vill leva i all oändlighet. tänk att se jorden om 1000 år. det är en dröm jag har
Blivande_japan:
Det blir nog lätt så när man inte vet vad man vill utbilda sig till/jobba med.
Har iofs svårt att föreställa mig mig själv också, finns så mycket jag vill göra att jag kan se en massa alternativa jag.
jag vill utbilda mig till polis.och om inte det går vill jag bli soldat. även övervägt psykolog. så jag har lite koll. men kan inte se mig som nåt av det
ser du. tror många har det. säg ett av dina alternativa duar då?
patrick bateman:
gör jag med glädje, reptiler har man alltid velat se på nära håll haha, då ligger de risigt till! gillar du filmen? kameleonter är också coola, att kunna kamouflera sig sådär är grymt. jag gillar sengångare med! de är grymma smart, soft att få välja liksom. jag märker det. du verkar vara en riktig problemlösare annars kan man åka till indien. där har de nån festival eller dag eller så där de kastar fräg på varandra och har sig varsågod. alltid en fördel att ha koll
Haha ja för krokodilerna ser väl så gosiga och inbjudande ut?
Ja de gör de nog.. O ja att jag gör! ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Det skulle va grymt att kunna göra som dem, fast skulle aldrig kunna sluta jävlas med folk då
Där kan man snacka om lugnt liv, de sover väl typ 20 timmar per dag eller nått? ![]()
Haha nja, i vanliga fall flyr jag problem, men nu du, nu fick jag till det!
Gör du så, då slipper du välja färg själv, om du är velig på att välja.
De är ju det, fast kommer ta ett tag innan man kommer underfund med alla.. ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
cordless:
Haha ja för krokodilerna ser väl så gosiga och inbjudande ut? Ja de gör de nog.. O ja att jag gör! Det skulle va grymt att kunna göra som dem, fast skulle aldrig kunna sluta jävlas med folk då Där kan man snacka om lugnt liv, de sover väl typ 20 timmar per dag eller nått?
Haha nja, i vanliga fall flyr jag problem, men nu du, nu fick jag till det! Gör du så, då slipper du välja färg själv, om du är velig på att välja.De är ju det, fast kommer ta ett tag innan man kommer underfund med alla..
haha klart de gör. de är coola. kan sitta och inte göra nåt aslänge för att sedan göra en supersnabb move och krossa det mesta. haha gott! blir alltid lika glad när jag gittar nån ny som gillar den
haha inte jag heller, hade vart askul. typ som att vara osynlig. måste vara nice
haha ja jag tror det är 20 h/per. så jäkla coolt, de kan konsten att softa
haha det är ju inte bra, verkligen. du fick till det hårt nu. får fortsätta på samma spår
det är jag verkligen! därför jag tänkte på det. har t.ex. assvårt att välja vad jag ska äta, funderar i evigheter ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
precis. man får smyga runt lite och studera och vaka över det som sker