Aviseringar
Rensa alla

Jag stannar vid 30 000.

Ämnesstartare

Jag lägger av när jag känner för det, när stället fylls med idioter, precis som jag gjort med andra ställen jag vart medlem på. [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Jag lägger av när jag känner för det, när stället fylls med idioter, precis som jag gjort med andra ställen jag vart medlem på. [smile]

snart dags då

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

snart dags då

ohYEA_:

Jag lägger av när jag känner för det

"dont u tryna tell ME wat to do"

SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

ohYEA_: Jag lägger av när jag känner för det

passaro:

när stället fylls med idioter, precis som jag gjort med andra ställen jag vart medlem på. [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

[smile]

ohYEA_:

SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

vem ska annars görat 😉

SvaraCitera
Ämnesstartare

När Georgia vill bli tillsammans med mig igen, vilket hon aldrig kommer vilja så HAHAHAHhhahaaaa ;( ;(

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

vem ska annars görat 😉

en rikti MAN

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Shit [shake] så du kan ha skitlust att gå ut och sedan är datorn intressantare? Sounds weird.

Alltså inte när jag har planerat något. Men jag är en periodare. [shake] Ibland så kan jag vara ute hela tiden men när jag väl sätter mig vid datorn så kommer man typ inte ifrån den och man blir så jävla lat när man använder datorn, i alla fall jag. Föreslår någon att Ska vi gå ut ikväll så nää, känner inte för det. Men så är det inte om man aldrig använder datorn...

oggelgoggel:

Du menar EFTER perioden med abstinens? [wink]

Jag får ingen direkt abstinens. [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det är ju bara att gå över vägen, är säkert någon hemma på elevhemmet du kan parta med

Jag har människor jag kan parta med (ytliga vänner) men har fått nog och har börjat leta efter bättre människor men har nu insett att de faktiskt var bra människor. Livet har, hm, hur ska jag säga... blivit bättre nu så då vill jag leva det inte sitta inne i min jävla lägenhet för så är jag inte innerst inne.
Men nu är det okej. Det känns bra att lägga datorn åt sidan. Nu låter det som värsta grejen men jag blir så jävla lat av datorn och tiden springer iväg när man sitter vid den plus att man vänder om dygnet.

Jävla datorjävel.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jaja, du får hälsa å någon gång, har en sådär 13 pojkar i din ålder jag ka tänka mig att gifta bort.

Hett. [cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget kan stoppa mej[cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

50 inlägg kvar. De lär jag hinna med idag. Kanske ska använda dem väl... [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Stannar vid 300.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera