Angelize:
Vad är det som är så svårt att inse? Börja ta hand om dig själv och ditt utseende istället. Vill du gå ner i vikt så banta, vill du gå upp i vikt så ät, vill du få en snyggare kropp så träna, vill du få en bättre hy så använd skönhetsprodukter, använd smink,kläder som får dig att känna dig snygg, klipp en ny frisyr och färga ditt hår. GÖR NÅGONTING ÅT SAKEN!
Sedan så måste du även arbeta på din insida och ditt tänkande. Sitt inte på arslet och tyck synd om dig själv.
^this ![]()
Jeay_L:
Inget fel på Kate utan smink!
Kate är ju alltid snygg.
------
Trådskaparen:
Men du kankse borde färga håret eller något?
lillaräven:
jo.
NEEEJ! det gör det inte idiot
sepideh:
Det fungerar för mig iaf. Skål för den!
Äntligen en snäll människa som vill uppmuntra istället för att sparka på den som redan ligger! Tycker dom flesta här på UM bara är här för att trycka ner andra och vara så jävliga som möjligt.
Som Angelize sa, man kan inte bara sitta och vänta på ett mirakel.
Så, ut och jogga! ![]()
niljon:
Kate är ju alltid snygg.
Oja, det är nästan orättvist! Hon är t.o.m snygg då hon kryper runt i en ventilation full av råttor!
EnsamFlickaVärlden:
Tycker dom flesta här på UM bara är här för att trycka ner andra och vara så jävliga som möjligt.
Du och "de flesta här på UM" har något gemensamt
Alla trycker ner dig
EnsamFlickaVärlden:
Jag är så ful, klarar knappt av att se mig själv i spegeln längre
Vad tycker ni jag ska göra åt det?
men titta dig inte i spegeln då? ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
EnsamFlickaVärlden:
Jag är så ful, klarar knappt av att se mig själv i spegeln längre
Vad tycker ni jag ska göra åt det?
Du är ju absolut inte ensam, jag vet en massa brudar som ingen vill veta av![]()
Dock kan jag ju personligen inte relatera till ditt problem, så jag har tyvärr inget bättre svar på din fråga ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
God luck![[cheers]](/img/smilies/cheers.gif)
Du är inte alls ful, snarare tvärt om enligt mig. Jag tycker även att folk är snyggare utan smink, så alla tycker ju olika (vissa tyckte att du skulle sminka dig).
Jag tyckte också att jag var ful tidigare och då på grund av att jag var mobbad innan, ingen hade någonsin sagt att jag såg bra ut, men jag lärde mig att tycka om mitt utseende och som du antagligen redan vet så är självförtroende oerhört attraktivt.![]()
Revlis:
Du är inte alls ful, snarare tvärt om enligt mig. Jag tycker även att folk är snyggare utan smink, så alla tycker ju olika (vissa tyckte att du skulle sminka dig).
Revlis:
Jag tyckte också att jag var ful tidigare och då på grund av att jag var mobbad innan, ingen hade någonsin sagt att jag såg bra ut, men jag lärde mig att tycka om mitt utseende och som du antagligen redan vet så är självförtroende oerhört attraktivt
tack![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
jag e fulare
Ehm... alltså, om man har problem med sitt självförtroende tycker jag knappast att det hjälper att skriva på ungdomar.se???
Gör nå ist?...
Tråden låst på grund av inaktivitet