JAG HAR FAN POSTAT DET SENASTE INLÄGGET PÅ UM FÖR 30 MINUTER SEDAN OCH INGEN HAR POSTAT NÅGOT UNDER TIDEN! VAD I HELVETE SYSSLAR NI MED ERA ODUGLINGAR?!![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
Dold text: BUTTSECHZ=FREECARD
sincan:
VÄRSTA MANNEN
SOM FAN![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
passaro:
SOM FAN
BLEV DET SNAGG DÅ ELLER?![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
sincan:
BLEV DET SNAGG DÅ ELLER?
NEJ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
läst den här rubriken 15 ggr och bestämt mig för att inte läsa tråden men nyss så läste jag rubriken igen, jag läste fel. läste 'mongoloida', inte morgonpigga. det var lustigt!
passaro:
NEJ
HEPP, TÄNKTE, "KLASSISK FOTBOLLSKILLEFRISYR TILL SOMMAREN"![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Utspädaren:
läst den här rubriken 15 ggr och bestämt mig för att inte läsa tråden men nyss så läste jag rubriken igen, jag läste fel. läste 'mongoloida', inte morgonpigga. det var lustigt!
Läs tråden då!![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
sincan:
HEPP, TÄNKTE, "KLASSISK FOTBOLLSKILLEFRISYR TILL SOMMAREN"
SKULLE JAG BEHÖVA GÅ TILL FRISÖREN FÖR ATT NSAGGA MIG![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
passaro:
SKULLE JAG BEHÖVA GÅ TILL FRISÖREN FÖR ATT NSAGGA MIG
NOPE![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
sincan:
NOPE
![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
![[ops]](/img/smilies/ops.gif)
passaro:
KAN MYCKET VÄL STÄMMA
JA, MÅSTE VARA SANNING1 HAHAH
sincan:
NEJ, MEST DE GÅNGERNA NÄR DU SAGT ATT DU SKA GÖRA NÅGOT SÅ GÖR DU INTE DET
NÄ MEN DÅ ÄR DET JU INTE LJUGNING EFTERSOM DET ÄR MINA PLANER DÅ MEN SEN INSER ATT JAG VILL GÖRA NÅGOT ANNAT/ÄR FÖR FET?????????![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
sincan:
OHJA, HAR SUTTIT OCH LEGAT UTE OCH LÄST, MEN NU ÄR DET FÖR BLÅSIGT + MOLNIGT
JA FYFAN, TÄNKTE SITTA UTE OCH HORA OCKSÅ INNAN JAG VAR MED OM DÖDSKYLAN FÖRUT VID LUNCHTID ÅÅÅÅÅÅ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
KSENIA:
NÄ MEN DÅ ÄR DET JU INTE LJUGNING EFTERSOM DET ÄR MINA PLANER DÅ MEN SEN INSER ATT JAG VILL GÖRA NÅGOT ANNAT/ÄR FÖR FET?????????
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
ok
KSENIA:
JA FYFAN, TÄNKTE SITTA UTE OCH HORA OCKSÅ INNAN JAG VAR MED OM DÖDSKYLAN FÖRUT VID LUNCHTID ÅÅÅÅÅÅ
JA FYFAN, SVIKIGT VÄDER![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
sincan:
JA FYFAN, SVIKIGT VÄDER
JA KOMMER DET NÅGONSIN ATT BLI VARMT IGEN ÅÅÅÅ
SKA JAG MÅLA 1 TAVLA NU ELLER SKA JAG FIXA LUNCHMAT TILL IMORGON (KAN EJ GÖRA BÅDA OK)
OK HAR REDAN BESTÄMT MIG
KSENIA:
JA KOMMER DET NÅGONSIN ATT BLI VARMT IGEN ÅÅÅÅ
KSENIA:
SKA JAG MÅLA 1 TAVLA NU ELLER SKA JAG FIXA LUNCHMAT TILL IMORGON (KAN EJ GÖRA BÅDA OK)
GÖR BÅDA
TAVLA!