Aviseringar
Rensa alla

Infotråd om UM-träffen 30/5

lodarn

Lindblom:

men du missade min första, 06!
du borde ta dig ner på lördag. fast det är väl knappt någon du känner igen som kommer :>

jag var faktiskt och jobbade i sthlm idag.men jag tog flyget hem till glorious härnta istället!

SvaraCitera

after work[party][party]

SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

OF 5:

after work[party][party]

? ? ? ? ?

SvaraCitera

Issen:

? ? ? ? ?

Är det spikat för Tanto?

SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

SebastianE:

Är det spikat för Tanto?

Vi kör på Tanto ja... de är maraton så rålis kan man glömma... annars finns de ju typ bara gärdet kvar som är ok och då är Tanto mysigare

SvaraCitera

Issen:

Vi kör på Tanto ja... de är maraton så rålis kan man glömma... annars finns de ju typ bara gärdet kvar som är ok och då är Tanto mysigare

Okej, har aldrig varit på Tanto men det ska bli kul. Åker man buss ut?

SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

SebastianE:

Okej, har aldrig varit på Tanto men det ska bli kul. Åker man buss ut?

Snarare tuben in... Tanto sträcker sig mellan Hornstull och Zinkensdamm, bort till rälsen vid Södra station 😛

SvaraCitera

Issen:

Snarare tuben in... Tanto sträcker sig mellan Hornstull och Zinkensdamm, bort till rälsen vid Södra station 😛

[crazy] Där har jag faktiskt aldrig varit. Ahh skitsamma är det långt ifrån tuben till Tanto?

SvaraCitera

Issen:

? ? ? ? ?

har nästan fått ledigt på söndag, mycket bra

SvaraCitera

SebastianE:

[crazy] Där har jag faktiskt aldrig varit. Ahh skitsamma är det långt ifrån tuben till Tanto?

Nä, man ser det ju typ när man kommer upp från stationen.

SvaraCitera

hela_dan:

Nä, man ser det ju typ när man kommer upp från stationen.

okej, vilken station och var ska man gå till? brukar ju finnas två utvägar.

SvaraCitera

SebastianE:

okej, vilken station och var ska man gå till? brukar ju finnas två utvägar.

Kommer du med tunnelbana går du av vid zinkens damm. Jag tror att det bara finns en uppgång där? I annat fall ska du gå upp mot ringvägen / zinkensdamms idrottsplats. Du kommer ut vid en backe som du följer nedåt. Det är ringvägen och den följer du rakt fram. Fortsätt förbi idrottsplatsen tills du har tanto på höger sida.

Kommer du med pendeltåg går du av vid södra station. Du ska ta den södra uppgången alltså va längst fram i tåget om du kommer ifrån centralen. När du kommer ut från stationen går du över gatan (Rosenlundsgatan) och fortsätter rakt fram på valfri gata som grenar med rosenlundsgatan, exempelvis sköldgatan som ligger till höger. Följ den tills den tar slut, nu är du på ringvägen. Ta höger och följ ringvägen, du ser Tanto på vänster sida.

Tror nästan att det är närmare ifrån södra station faktiskt. 🙂

SvaraCitera

Om man väljer att åka direkt till Tanto, hur fan ska man hitta dom andra UMarna? :s

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hela_dan:

södra station

Stockholms Södra, så du inte förvirrar någon 🙂

SvaraCitera

Sheriffen:

Om man väljer att åka direkt till Tanto, hur fan ska man hitta dom andra UMarna? :s

Äsch du har väl sett bilder på folk.

SvaraCitera

Sheriffen:

Stockholms Södra, så du inte förvirrar någon 🙂

Så heter det ja. 🙂
Här är en liten karta oxå.

Image

SvaraCitera