Aviseringar
Rensa alla

Infotråd om UM-träffen 30/5

hela_dan:

Är ni medvetna om att det är Stockholm marathon samma dag?

Är du medveten om att det är DePalma Hot Rod Mayhem samma dag?

SvaraCitera

Sheriffen:

Hm, jag är lite sugen på att komma iallafall för en stund. Ska jag?

Ja. Om du blir kall får du låna min palestinasjal. Du, jag och BTA kan sitta och mysa tillsammans och lyssna på progg.

hela_dan:

[surprised] Är ni medvetna om att det är Stockholm marathon samma dag? Kommer va kaos i stan. [shake]

Det enda jag sett är att busstrafiken ska omdirigeras en del. Tuben lär gå som vanligt, kan inte vara nåt problem.

SvaraCitera

SebastianE:

Kommer några roliga lekar att ske?

Det beror väl på om någon tar med redskap till det, eller om någon tycker att det är en jättebra idé.
Förra året så hade Daande med brännbollsträn som jag har för mig att de hittade på något skum lek med framåt kvällen. [smile]
Så om du vill leka något särskilt får du nog se till att ta med det.

SvaraCitera

Fy fan:

Är du medveten om att det är DePalma Hot Rod Mayhem samma dag?

[chocked]

Libertad:

Det enda jag sett är att busstrafiken ska omdirigeras en del. Tuben lär gå som vanligt, kan inte vara nåt problem.

Kanske inte, men det kommer va enormt med folk i stan. O de som åker bil kan få det jobbigt också.

SvaraCitera

hela_dan:

Kanske inte, men det kommer va enormt med folk i stan. O de som åker bil kan få det jobbigt också.

Då kan man ju hoppas att de som åker bil ska bo utanför stan, alternativt är tillräckligt säkra bilförare. [smile]

Jag har aldrig varit i stan under maratonet, är det verkligen så mycket folk? Och är inte folket isåfall ganska koncentrerat till löprutten? Det borde väl inte påverka Tanto?

SvaraCitera

Libertad:

Jag har aldrig varit i stan under maratonet, är det verkligen så mycket folk? Och är inte folket isåfall ganska koncentrerat till löprutten? Det borde väl inte påverka Tanto?

Jag har varit i stan vid marathon ett par ggr. Både med bil och utan. Med bil är hopplöst, det brukar tyvärr påverka vägarna runtomkring eftersom att många bilar tar de vägarna istället när de "vanliga" är avspärrade. Vet dock inte hur det brukar va vid området kring Tanto. Sen ska vi inte tala om svårigheterna att hitta parkering en dag som denna.. [rolleyes]

Det stämmer att de flesta står längs löprutten. Men det brukar va mer folk i stan i största allmänhet under marathon. Det gör kanske inte så mycket, så länge vi får plats i parken! 🙂

SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det beror väl på om någon tar med redskap till det, eller om någon tycker att det är en jättebra idé.Förra året så hade Daande med brännbollsträn som jag har för mig att de hittade på något skum lek med framåt kvällen. Så om du vill leka något särskilt får du nog se till att ta med det.

Okej, då tar jag med mig min fina barbara[y]

SvaraCitera

Libertad:

Ja. Om du blir kall får du låna min palestinasjal.

Hemsk tanke.

SvaraCitera

19/5 07 var min första UM-träff. Att det var så länge sedan... *nostalgisk suck*

SvaraCitera

hela_dan:

Det stämmer att de flesta står längs löprutten. Men det brukar va mer folk i stan i största allmänhet under marathon. Det gör kanske inte så mycket, så länge vi får plats i parken! 🙂

Näe, precis. Bör lösa sig. Kan tänka mig att det är vidrigt att försöka köra i stan dock under dagen, dock. [crazy]

Sheriffen:

Hemsk tanke.

Ungefär som att du skulle komma på UM-träffen då, men jag menar, jag har inte klagat. Annars har jag en t-shirt med hammaren och skäran också!

respons:

19/5 07 var min första UM-träff. Att det var så länge sedan... *nostalgisk suck*

Hahaha.

SvaraCitera

Libertad:

respons: 19/5 07 var min första UM-träff. Att det var så länge sedan... *nostalgisk suck*

Min med - fast ingen minns la mig därifrån.

SvaraCitera
lodarn

respons:

jag var på den allra första UMträffen,05 nångång.

beat that suckers.

SvaraCitera

Borgeus:

Min med - fast ingen minns la mig därifrån.

Ingen minns nog mig därifrån heller. Jag hade inte ens ett konto på UM vid det tillfället.

SvaraCitera

Libertad:

Ingen minns nog mig därifrån heller. Jag hade inte ens ett konto på UM vid det tillfället.

Följde du med P0mp3? Han hade väl två kompisar där som inte var medlemmar? :S

SvaraCitera

Borgeus:

Följde du med P0mp3? Han hade väl två kompisar där som inte var medlemmar? :S

Näe, känner inte honom alls. Jag hade ett konto som hette mhall, men avreggade mig några månader innan träffen. Det var ett par stycken som visste vem jag var, men de allra flesta gjorde inte det.

SvaraCitera