Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden

Ämnesstartare

*viktigt*

undrar om jag kan uppskatta en varierad kost på samma sätt som jag uppskattar att äta mycket av ett par livsmedel under en period. äter intuitivt och brukar inte få sug efter annat än olika sorters energikällor/makronäringsämnen ...

nedan bifogas en kort lista över mat jag ätit i perioder:

kvarg
sojayoghurt med kanel
havregrynsgröt
kryddpeppar
äpple
squash
mandel
tomatpuré
rå potatis
vitkål

*viktigt*

SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:

korviga magveck

jo, men alltså det börjar bli i stilen typ att jag kan förvara mat inne i vecken.

Vilket jag nog skulle om jag inte svettades hehe

SvaraCitera
Ämnesstartare

galenskap:

såg amores perros igår den e så braaa tycker jag

jaaaa
han gör bra filmer

har du sett biutiful?

SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

jaaaa
han gör bra filmer

har du sett biutiful?

jaaaa. eller vet inte vilken regissör det är om jag ska vara ärlig :$ nej inte än. såg lite på tv när den nästan va slut, men vill se hela. javier bardem e bra tkr jag!!

SvaraCitera

Vill ha ett sommarjobb (men nu är det nog försent hur som helst) 🙁

SvaraCitera
Lounge

frukt:

skrattar lite för mkt

garvar alltid lite mer åt kommentarerna[love]

"never. ever. put your nokia on vibrate"

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinkade precis hejdå av den sista festgästen från igår. Har börjat städa lite. Borde gå och panta. Och borde fixa nån mat. Gjorde sjukt god potatisgratäng igår, men orkar inte göra en till idag.. Speciellt inte när det bara är jag som ska käka.

Funderar på vad jag ska hitta på ikväll.

SvaraCitera
Ämnesstartare

galenskap:

jaaaa. eller vet inte vilken regissör det är om jag ska vara ärlig :$ nej inte än. såg lite på tv när den nästan va slut, men vill se hela. javier bardem e bra tkr jag!!

alejandro gonzales inarritu heter han typ
aha men se hela! den är typ bäst av alla hans

visst är han!

Lounge:

garvar alltid lite mer åt kommentarerna

"never. ever. put your nokia on vibrate"

: D
kada kitä

SvaraCitera
Lounge

frukt:

kada kitä

va

SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

alejandro gonzales inarritu heter han typ
aha men se hela! den är typ bäst av alla hans

visst är han!

har laddat hem!

ska se imorn 😀

SvaraCitera

Fy fan för jobbiga folk i kassan! Stod 30 minuter i kö nyss, höll seriöst på att bryta ihop och ha ihjäl nån. Ska fan aldrig mer handla där! Från och med nu ska jag börja handla all min mat på Preem.

SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Fy fan för jobbiga folk i kassan! Stod 30 minuter i kö nyss, höll seriöst på att bryta ihop och ha ihjäl nån. Ska fan aldrig mer handla där! Från och med nu ska jag börja handla all min mat på Preem.

Vad hände? [bigsmile]

SvaraCitera

Xisco:

Vad hände?

Hade världens största familj framför mig. De sprang och handlade under tiden de stod och betalade. Skulle lägga tillbaks saker och ha sig sen ändrade de sig och hämtade dem igen. Sen när de väl var klara kom världens näst största familj och var ungefär lika jobbiga. Inte blev det bättre av att kassörskan skulle stå och prata med nån kompis samtidigt som hon jobbade.

SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

största

Flytta till en stad där folk är smala då!

SvaraCitera

Xisco:

Flytta till en stad där folk är smala då!

Pff. Jag är en man av folket. Dömer inte folk så. Jag är en av dem. Men ja efter denna händelse ska jag fan flytta härifrån. Det går inte längre. Pallar inte. Det är över nu.

SvaraCitera