Slumptard:
Vad svarar man på det
"Tack."
magkatarr på g tror jag, najs
pendu:
hoppas detta bara är en dålig period och inget varaktigt. det måste vara så...
Det är så.
Jag är 100% säker för jag gick igenom exakt samma sak du beskriver när jag flyttade hemifrån för studier och det blev mörk evig vinter.
Det är så jävla läskigt att behöva växa upp, att inse att nu har jag allt ansvar och det är det här livet jag har att leva. Fucka inte upp det!!1 ungefär.
Känner du att du behöver hjälp, sök den. Att vifta bort det där tar en förbannat lång tid.
Förhoppningsvis är du inte som jag och då blir det nog bra när solen kommer.
Ta hand om dig.
Det där blev dubbeltydigt.
Aja.
Nachac:
"Tack."
Låter ju inte som svar på frågan
Slumptard:
"Det är väl bra?"
Slumptard:
Låter ju inte som svar på frågan
Nej, men det var det han var ute efter. Alternativt kunde du ha sagt "Ja, tack så mycket."
Nachac:
Nej, men det var det han var ute efter. Alternativt kunde du ha sagt "Ja, tack så mycket."
Hade han velat ha det hade han kunnat fråga en bättre fråga än att fråga något jag svarade på sekunden innan ![[party]](/img/smilies/party.gif)
När han gjorde så blev jag mest ställd och tänkte "är han dum eller?"
Slumptard:
Hade han velat ha det hade han kunnat fråga en bättre fråga än att fråga något jag svarade på sekunden innan
Antingen hörde han väl inte eller så parafraserade han dig för han tyckte ditt svar var smått olämpligt. Oavsett ville han ha någon sorts bekräftelse, typ höra att han var snäll, ett tack eller något.
Hmm, de diskuterar Lana Del Rey-snackisen på P3.
Det jag reagerade mest på var allt snack om att hon skulle vara "indie" och att detta med att detta som kommit fram kommer förstöra denna "indie image" hon har.
Lana Del Rey är inte indie. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
har en crush i min polska granne.
fast det gick ju inget vidare med den förra polacken.
andra gången gillt kanske ![]()
Slumptard:
Lana Del Rey är inte indie.
du är ändå lite "hipster" du
världens starkaste man:
Ta hand om dig.
Vad skulle jag göra utan dig och dina goda råd?
Jag hoppas det ska gå över av sig självt med tiden, för jag är tyvärr en sådan som har svårt för att be om hjälp.
Och tack! Ta hand om dig du också. ![[love]](/img/smilies/love.gif)
ibland undrar jag om ni ens uppskattar mitt bidragande med djurbilder här :@
![[tard]](/img/smilies/tard.gif)