Idag snackade jag skit om en bekant med payphone. Efter ett par minuter insåg jag att den bekanta satt bredvid oss. Uhhhh. Jobbigt läge.
Aziiima:
jag tror jag vill lära mig arabiska eller något sån typ av språk faktiskt. känns som att man kommer behöva det i vår framtiden.
Det lär du behöva när skandinavien är nya mellanöstern
Min tv-kanna har lämnat jordelivet 
Ingen relation varar för evigt.
NEMI: Men det blir säkert bra, alkohol är bra.
haha det verkar vara allt folk gör på jul, dricker sig fulla..?
Tickstart:
haha det verkar vara allt folk gör på jul, dricker sig fulla..?
något bra måste man ju göra av helgen. även om det går att diskutera hur bra det är för de flesta.
Åker på måndag och har redan packat. Är imponerad av mig själv. Stresspackar alltid och glömmer hälften.
Betalade nyss 35 kr för att åka tre stationer med buss. Det suger att vara vuxen
terrormat:
Betalade nyss 35 kr för att åka tre stationer med buss. Det suger att vara vuxen
Åh nej, borde ha påmint dig om att låtsas vara ungdom! 
time:
Åh nej, borde ha påmint dig om att låtsas vara ungdom!
Mm men jag är jättedålig på att ljuga ändå. Busschauffören frågade hur gammal jag är och jag sa 22? Det hjälper ju inte ens!!!
är stationerad i köket med en deppig folköl och intetsägande fotbollsmatcher
terrormat:
Mm men jag är jättedålig på att ljuga ändå. Busschauffören frågade hur gammal jag är och jag sa 22? Det hjälper ju inte ens!!!
här går gränsen mellan ungdom och vuxen vid 18
och gränsen mellan barn och ungdom vid 16
en e tydligen bara ungdom i 2 år. :s
jag åker som barn 
folk som inte ens känner mig röstar mig till "årets snuskigaste".. För det första är jag aldrig snuskig publikt, så vet inte ens vart det kommer ifrån. För det andra.. Lovar jag hade en till invändning 
Tickstart:
folk som inte ens känner mig röstar mig till "årets snuskigaste".. För det första är jag aldrig snuskig publikt, så vet inte ens vart det kommer ifrån. För det andra.. Lovar jag hade en till invändning
Vad var det nu som du skrev till Isola om att poppa saker?
S3ON:
här går gränsen mellan ungdom och vuxen vid 18och gränsen mellan barn och ungdom vid 16
en e tydligen bara ungdom i 2 år. :s
jag åker som barn
är det ingen som ifrågasätter dig då?
jag vågar aldrig åka som ungdom trots att chaufförerna brukar bli förvånade när jag ber om vuxenbiljett 🙁 men vi har också ganska ofta kontrollanter på min linje, så det är nog inte värt att chansa