Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Idag snackade jag skit om en bekant med payphone. Efter ett par minuter insåg jag att den bekanta satt bredvid oss. Uhhhh. Jobbigt läge.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Aziiima:
jag tror jag vill lära mig arabiska eller något sån typ av  språk faktiskt. känns som att man kommer behöva det i vår framtiden. 

Det lär du behöva när skandinavien är nya mellanöstern

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Min tv-kanna har lämnat jordelivet Ledsen
Ingen relation varar för evigt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI: Men det blir säkert bra, alkohol är bra.

haha det verkar vara allt folk gör på jul, dricker sig fulla..?

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Tickstart:

haha det verkar vara allt folk gör på jul, dricker sig fulla..?

något bra måste man ju göra av helgen. även om det går att diskutera hur bra det är för de flesta.

SvaraCitera

Åker på måndag och har redan packat. Är imponerad av mig själv. Stresspackar alltid och glömmer hälften. 

SvaraCitera

Betalade nyss 35 kr för att åka tre stationer med buss. Det suger att vara vuxen 

SvaraCitera
time
 time

terrormat:
Betalade nyss 35 kr för att åka tre stationer med buss. Det suger att vara vuxen 

Åh nej, borde ha påmint dig om att låtsas vara ungdom! Rodnar

SvaraCitera

time:

Åh nej, borde ha påmint dig om att låtsas vara ungdom! Rodnar

Mm men jag är jättedålig på att ljuga ändå. Busschauffören frågade hur gammal jag är och jag sa 22? Det hjälper ju inte ens!!!

SvaraCitera

är stationerad i köket med en deppig folköl och intetsägande fotbollsmatcher

SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

Mm men jag är jättedålig på att ljuga ändå. Busschauffören frågade hur gammal jag är och jag sa 22? Det hjälper ju inte ens!!!

här går gränsen mellan ungdom och vuxen vid 18

och gränsen mellan barn och ungdom vid 16 

en e tydligen bara ungdom i 2 år. :s 

jag åker som barn Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

folk som inte ens känner mig röstar mig till "årets snuskigaste".. För det första är jag aldrig snuskig publikt, så vet inte ens vart det kommer ifrån. För det andra.. Lovar jag hade en till invändning Rodnar

SvaraCitera

Tickstart:
folk som inte ens känner mig röstar mig till "årets snuskigaste".. För det första är jag aldrig snuskig publikt, så vet inte ens vart det kommer ifrån. För det andra.. Lovar jag hade en till invändning Rodnar

Vad var det nu som du skrev till Isola om att poppa saker?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Vad var det nu som du skrev till Isola om att poppa saker?

?? Galen

SvaraCitera

S3ON:

här går gränsen mellan ungdom och vuxen vid 18

och gränsen mellan barn och ungdom vid 16 

en e tydligen bara ungdom i 2 år. :s 

jag åker som barn Rodnar

är det ingen som ifrågasätter dig då? Rodnar jag vågar aldrig åka som ungdom trots att chaufförerna brukar bli förvånade när jag ber om vuxenbiljett 🙁 men vi har också ganska ofta kontrollanter på min linje, så det är nog inte värt att chansa

SvaraCitera
latest comments