drömde att någon skar upp min mage :s
o ja kunde ba titta på typ
obehagligt
min elcigg smakar mest ba bränt just nu :d
Funderar på spruta i min egen mun och svälja
Fortfarande ingen snö..
Åker buss.
Fyfan, så trött jag är...
dags att sova
Måste komma på en person jag beundrar.. 
sån stark kisslukt som kmr från nån granne
nästan varje djvla dag
vet int om de kmr från avloppet elr luftventil
men tror de e från luftventil
som att den kissar utan att spola o ba låter de ligga där
hemskt ere iaf
terrormat:
http://www.metro.se/nyheter/hon-bakar-surdegsbrod-jast-pa-svamp-fran-sin-vagina/EVHokx!JSzZgYzlojO6A/kräktes nyss lite i munnen
Herregud
På dagens agenda: snus o plugg
terrormat:
http://www.metro.se/nyheter/hon-bakar-surdegsbrod-jast-pa-svamp-fran-sin-vagina/EVHokx!JSzZgYzlojO6A/kräktes nyss lite i munnen
wow 
vad e grejen
provocera elr ere typ konst elr annat fattar inte
fattar ingenting längre alla är så konstiga
Fasiken:
wowvad e grejen
provocera elr ere typ konst elr annat fattar intefattar ingenting längre alla är så konstiga
Tigerdrottningen:
Herregud
rrrrriktigt snuskigt
har köpt en ny kaffepress och en adventsljusstake att ha i fönstret
nu ska jag bara klippa håret kort och permanenta det så är jag en liten tant på riktigt
köpte en amaryllis också
har nog inte plats för fler blommor nu
känns som att du undermedvetet vill bli gammal även om du i skrift säger emot de ibland
Jag vill bli gammal ibland..
men jag är rädd för den där dagen man kanske är 35 år och upplever lite panik över hur fort livet gått och känner sig asgammal trots att man egentligen bara är 35 år.. alla snygga skådisar är ju fan 35-40 oxo, men de "ser man int" när man tänker så ??
elr då man börjar försöker kämpa emot åldern typ
känner redan nu att de gått så fort typ känns som att de ba va förra veckan man va 15 år
men just de där att va 80 år, utan nå större kroppsliga besvär tack, och ta en fika, vara sådär aslugn och bara njuta. Varje dag består av att gå runt och fika med olika människor :d det e lite lockande
men åh me tanke på att ja e ganksa lång o typ redan ganska kass hållning pga jättesmal överkropp typ inga muskler alls som håller ihop kroppen .. så kmr ja nog typ gå me ryggen framåt lutad helt horisontellt elr hur man säger o typ verkligen behöva stödja mig på rullatorn elr en käpp medan ja skakar asmkt